Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
22 jaar en "als nieuw" :)

Opnieuw laten spuiten? Wil mijn oude laro ook nog eens opnieuw doen en dan strak in de glanslak.

Mocht eerst diep in de buidel tasten voor een nieuwe distributieketting van de opel bij 92.000 km :(

Is een verbeterde spanner voor, maar wordt geen modificatie genoemd :confused:

Motor wordt in veel opels gebruikt, maar alleen als de klant klachten heeft over rammelende ketting komt opel binnen de garantie in actie.

Daarna mag je zelf de portemonnee trekken.

Drie opels in de familie, maar ook de laatsten :bye:

Grootste bouwhok :mrgreen:

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
tja , knaller is weer op het forum , dan krijg je dat .

heerlijk dagje gewerkt in adam , zonnetje en temp zijn weer oke , dus gezellige boel en junkie weer blij :D

helaas heb ik het te druk om aan de hobbies te gaan ,dus dat bewaren we voor het weekend , dan regent het weer ,en kan ik heerlijk mijn kr1 racert weer in orde maken , want het word weer heerlijk weer om te rijden :D

morgen ook weer op de sv 650 naar het werk :D

vntm

Te laat. Komend weekend weer water en volgende week weer flink frisser en meer wind. Dit was het voorjaar. Nu weer tijd voor herfst totdat de twee weken zomer komen. :?

Te laat. Komend weekend weer water en volgende week weer flink frisser en meer wind. Dit was het voorjaar. Nu weer tijd voor herfst totdat de twee weken zomer komen. :?

ach , boeie , vliegdrang is niet meer zoals vroeger , 1x in de maand zal het toch wel droog zijn in het weekend ? ;)
dan lekker met de nitro dogfighter raggen , afgelopen zondag weer heerlijk van genoten .

net een dikke M op , ff uitbuiken maar :proost:

Vandaag weer even de winterwielen van de auto gehaald en de zomersloffen er weer opgezet. Auto ook even gewassen en een beetje uitgezogen. Was wel even noodzakelijk ;)

En tsja, Knaller leert het nooit. Is een beetje contact gestoord en plaatst dan linkjes die we niet willen hebben hier. Heb ik meteen maar even verwijderd. Foei Knaller, niet meer doen.

Waarop? Oh wacht, jij hebt knaller nog niet op je negeerlijst. ;) :lol:

En dan klagen over dat wij naar de schapenhoeder gaan terwijl je zelf naar de Golden Tits gaat. :hammer:

ik klaag daar niet over , ik zie jullie alleen flink groeien , that's all ;)

en mag ik ook eens 1x in de 2 maanden naar de mac , maris heeft gehaald trouwens ,ze had geen zin om te koken :p

en vergeet niet , ik sport de hele dag ,elke dag weer , dat heet werken :cool:

Ach,dat is Nederland op zijn best

ik klaag daar niet over , ik zie jullie alleen flink groeien , that's all ;)
en vergeet niet , ik sport de hele dag ,elke dag weer , dat heet werken :cool:
Ach,jouw shirtjes kan je ook al strijken in de wok ;),het is 16 graden en het heet sporten,3 graden geleden was het nog gaar zijn.:rolling:.Ik blijf lachen om je,je bent nog erger als het weer :cool:

Ach,dat is Nederland op zijn best

Ach,jouw shirtjes kan je ook al strijken in de wok ;),het is 16 graden en het heet sporten,3 graden geleden was het nog gaar zijn.:rolling:.Ik blijf lachen om je,je bent nog erger als het weer :cool:

en of ik erger ben dan het weer :cool:

ons werk = sporten , of zit jij de hele dag stil ?

Vandaag weer even de winterwielen van de auto gehaald en de zomersloffen er weer opgezet. Auto ook even gewassen en een beetje uitgezogen. Was wel even noodzakelijk ;)

En tsja, Knaller leert het nooit. Is een beetje contact gestoord en plaatst dan linkjes die we niet willen hebben hier. Heb ik meteen maar even verwijderd. Foei Knaller, niet meer doen.

Ach geeft niks Martin, ik had er al op gerekend ;)

en of ik erger ben dan het weer :cool:

ons werk = sporten , of zit jij de hele dag stil ?
J
Ja,jij kan zelfs het weer in de war brengen.En het werk is momenteel gewoon kut,staat wel weer wat op stapel,dus nu maar thuus wat afwerken,en morgen even kijken voor een tuut voor moeders :D

J
Ja,jij kan zelfs het weer in de war brengen.En het werk is momenteel gewoon kut,staat wel weer wat op stapel,dus nu maar thuus wat
afwerken,en morgen even kijken voor een tuut voor moeders :D

nee , ik breng het weer in de war , let maar op , als het weekend is zorg ik voor regen ;)

ik heb het knalletje druk , en nu helemaal met het lekkere weer ,beginnen ze gelijk te bellen voor het buitenwerk .

als mijn klanten een stucer nodig hebben denk ik aan je , maar wat betreft stucwerk is het erg stil , maar je weet nooit .

ben gaar , ga zo me nest in ,heb de hele dag lopen sporten :rolling:

Sinds tijden weer een hele gezellige avond op de club gehad! Dat smaakt naar meer;)
IK heb jullie best wel gemist hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back