Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
22 jaar en "als nieuw"![]()
Te laat. Komend weekend weer water en volgende week weer flink frisser en meer wind. Dit was het voorjaar. Nu weer tijd voor herfst totdat de twee weken zomer komen. :?
Waarop? Oh wacht, jij hebt knaller nog niet op je negeerlijst.Tja, ook goed om te zien dat er zo adequaat op gereageerd wordt :nooo:
En dan klagen over dat wij naar de schapenhoeder gaan terwijl je zelf naar de Golden Tits gaat.net een dikke M op , ff uitbuiken maarroost:
Waarop? Oh wacht, jij hebt knaller nog niet op je negeerlijst.:lol:
En dan klagen over dat wij naar de schapenhoeder gaan terwijl je zelf naar de Golden Tits gaat.![]()
zo... m'n bus is bijna klaar. ..
[/IMG]![]()
[/IMG]![]()
Ach,dat is Nederland op zijn bestTe laat. Komend weekend weer water en volgende week weer flink frisser en meer wind. Dit was het voorjaar. Nu weer tijd voor herfst totdat de twee weken zomer komen. :?
Ach,jouw shirtjes kan je ook al strijken in de wokik klaag daar niet over , ik zie jullie alleen flink groeien , that's all
en vergeet niet , ik sport de hele dag ,elke dag weer , dat heet werken![]()
Ach,dat is Nederland op zijn best
Ach,jouw shirtjes kan je ook al strijken in de wok,het is 16 graden en het heet sporten,3 graden geleden was het nog gaar zijn.:rolling:.Ik blijf lachen om je,je bent nog erger als het weer
![]()
Vandaag weer even de winterwielen van de auto gehaald en de zomersloffen er weer opgezet. Auto ook even gewassen en een beetje uitgezogen. Was wel even noodzakelijk
En tsja, Knaller leert het nooit. Is een beetje contact gestoord en plaatst dan linkjes die we niet willen hebben hier. Heb ik meteen maar even verwijderd. Foei Knaller, niet meer doen.
Jen of ik erger ben dan het weer
ons werk = sporten , of zit jij de hele dag stil ?
J
Ja,jij kan zelfs het weer in de war brengen.En het werk is momenteel gewoon kut,staat wel weer wat op stapel,dus nu maar thuus wat
afwerken,en morgen even kijken voor een tuut voor moeders![]()