Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur

Toch de standaard clutch maar vervangen voor een teflon exemplaar ;-)

IMG-20130307-WA0002.jpg

Ach Sig dat kan nu toch wel even op de parkeerplaats? Het is net 20:00 uur geweest. Wat als het zonnetje nu nog had geschenen? Dan had je het ook zo gedaan :)

Dat maakt het spannender juist man. Zo net weer wat spullen besteld voor de buurman. Hij wilde een pc, dus meteen maar een amd fx octocore en een ssd erbij :) Ben erg benieuwd hoe dat knallen gaat. Al denk ik niet dat je wat gaat merken van die octocore bij normaal gebruik.

Mogguh,

Ik had de slee net opgeruimt. Kan ik dat ding weer gaan halenuit de garage.

Net even aan het hardlopen geweest. Nu ff uit dampen, douchen en broodje eten. Daarna richting het veld om wat rotzooi op te ruimen. Oude veld vmoet toch een keer opgeleverd worden. :D

aangezien het weer toch ruk wordt ga ik maar weer eens aan het werk.
Maandag naar Aberdeen voor een meeting, en van daaruit door naar een klusje in Duitsland,

Nee, dat is iets wat veel later pas komt. Je bouwt eerst conditie op een maakt spieren aan. In principe (en in de praktijk) word je dus zelfs zwaarder. Pas als je een beetje conditie hebt en aan duurlopen gaat doen, ga je daadwerkelijk afvallen.

Het wordt voor mij ook tijd dat ik wat aan mijn buikje en conditie ga doen, anders ben ik bang dat ik ook flink ga uitdijen.

*Gister heeft Vin zijn 600 gebracht, daar zal ik vanavond is aan verder gaan. Enige dat hij nog mist is een knappe BEC, er zit nu een 5A op en dat is toch tekort vrees ik. Wie o wie heeft nog wat knaps liggen van meer dan 5A?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back