Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat is iets wat veel later pas komt. Je bouwt eerst conditie op een maakt spieren aan. In principe (en in de praktijk) word je dus zelfs zwaarder. Pas als je een beetje conditie hebt en aan duurlopen gaat doen, ga je daadwerkelijk afvallen.

ik ken dat, volgens het bij de gezondeids onderzoek op mijn werk had ik overgewicht (kan nog steeds niet vinden waar) en werd geadviseerd om naar een sportschool te gaan resultaat na 3 maanden trainen 3Kg aangekomen. ;):(

ik ken dat, volgens het bij de gezondeids onderzoek op mijn werk had ik overgewicht (kan nog steeds niet vinden waar) en werd geadviseerd om naar een sportschool te gaan resultaat na 3 maanden trainen 3Kg aangekomen. ;):(
Ja, maar sindsdien ga je ook telkens naar de shoarma. :? :rolling:

Ah, ikzelf ben vooral ervaren met multicopters (zoals mijn sig al aangeeft)
Mocht je hulp nodig hebben dan mag je altijd PM'en :)

expertise zat op de club :) ;) Zoals 3dfresh al zei net zijn er genoeg bij ons die serieus bezig zijn met FPV. Dus als jij vragen heb kan je altijd langskomen :D :cool:

Vandaag druk bezig geweest op het veld. Heb het oude veld nagelopen en de rotzooi die er nog lag zoals tegelsd en het bankje weg gehaald. igt nu in stukken bij de duiker. Gaan volgende week weg gebracht worden samen met de oude brug delen.

Verder de sloot kant nagelopen en een vuilniszak vol zwerfvuil opgehaald.
Blikjes, plastik, papier, snoep en chips verpakkingen, enz, enz... wat een troep.........

Momenteel is het veld zoals jullie via de mail hebben ontvangen wat moeilijk bereikbaar. Ze hebben een grote berg grond voor de duiker neer gelegd. Bedrijf heeft alleen niet goed opgelet. Samen met André even een pad gemaakt tussen de twee bergen. Dit is tijdelijk, want hopelijk gaan we maandag de nieuwe duiker maken.

Dus lekker dagje gehad.
Straks Bryan ophalen. Jammer dat het weer dit weekend zo tegen valt.

ik zeg weekend !!

weekend_zpsa9f5fea4.jpg

laat de regen en koude maar komen , ik sluit mijzelf op in de woonkamer met de kr1 racert , gezin is grotendeels opgehoepeld dit weekend :worship:

Ik taai ook af, even wat extra uurtjes gewerkt... baas moest weer eens weg :evil: :)

Gelukkig is het weer bijna maandag :banana:

O ja, Prettig weekend!!!!!

De Galaxy Note (N7000) even bijgewerkt met de nieuwe Android. Dat is wel even een verbetering. Reageert een stuk vlotter dan de vorige versie. Beeld is ook helderder. Happy user... :D Nu wachten op de Galaxy Note 8.0 3G. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back