Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had het gezien ;)

lekkere nitro slurper :cool:

Vandaag lekker een dagje vrij , beetje rommelen aan de kr1 en nog langs een werkopname .

morgen weer aan de arbeid

maar wel lichter dan een benzineblok, en schijnen behoorlijk performance te hebben!

ik ook vandaag weer aan de arbeid; op reis dat is.
morgen en overmorgen vergaderen in Aberdeen met een hapje en een drankje :proost::celebrate::music:
Daarna door naar Duitsland, of als het niet zo snel gaat eerst naar huis een paar dagen en dan door naar Duitsland

@junckie.

De Zero?
Span... Setup? Enz.
Mss wel interessant

Grtz

leuk vliegertje voor erbij

span ; ongeveer zoals de dogfigter , net een tikkie kleiner , setup 3 s met robbe roxy buitenlopert , vliegt prima op 3s 800mah of 1000mah .

ik heb teveel kleine kistjes , dus even inkrimpen die handel .

laat maar weten .

grtz

Oh ja, morgenavond wel pas laat op de club. Eerst lachen op kantoor met toneelstukjes. 8O Mediatraining "Hoe zet ik mijzelf voor lul voor de rest van de medewerkers", ofwel hoe je je nog beter kunt presenteren en het bedrijf vertegenwoordigen. In een ver verleden was dit altijd zeer vermakelijk maar enorm leerzaam. Je leert veel van elkaars presentatiefouten. Zal zo rond 22:00 op de club zijn (als er dan nog iemand is).

Die kids kunnen best een paar uurtjes alleen. Je moet wel prioriteiten stellen. ;)

@kriskras: Alle adapters die ik heb liggen zijn 18,5V. Sony heeft wel 19,2V adapters maar die heb ik niet. Weet ik misschien wel aan te komen voor weinig. moet ik morgen even voor bellen. Neem die andere wel mee, moet je maar even proberen.Ik heb een Toshiba adapter gevonden, 19V en 4,74A. Moet lukken. 8)

Laatst bewerkt:
ik had net erikk nog even op de koffie , neemt hij na de koffie gewoon mijn extra 330s on smoke mee 8-O , snik , ach soms moet je keuzes maken ;)

veel plezier ermee erik , op de club onder deskundig oog inregelen , en lekker lessen met de bigscale :p

past gewoon in zijn golf ;)

nu nog een baasje vinden voor de cap 21 ...

Gezien.. en zeer zeker niet duur. Maar ik wacht mijn bestelling toch nog eventjes af..

Mag ik vragen, waarom doe je de jouwe weg? Heb je een ander stukje electronica gevonden dat ook voldoet? Of ben je aan het uit dunnen?

@Sleur; kon het niet laten. Maar echt.. er gaat wat moois mijn kant op komen, ga je vanzelf meer van zien :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back