Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middaaag

Wat word het weer as. zaterdag:zon:of
:onweer:

Kom maar op Piet P!!

Grtz

Prima weer om te huckepacken

Screenshot_2013-03-23-14-33-43_zps8de263ec.png

Accu's geladen, Nexus vrijvlieggeschikt gemaakt en de troep klaar gezet.
Alleen de zender nog even bijladen en ik ben klaar voor morgen, ik heb er zin an :banana: Wordt weer een groot feest.

577264_136386469873315_574760829_n.jpg

hier ook alles klaar,

disc is klaar voor de maiden en klaar voor de begrafenis, jakkie de kakkie is klaar om te stunten, accu's vol en zender aan de tiet.

zin om te knallen:):)

veel plezier voor de indoor vliegeniers , have fun :D

ik heb geen indoorvliegers meer , alleen een hele mooie , die laat ik liever heel .
jammer dat het morgen nog kouder word , anders kwam ik wel ff langs op de hercules ;)

Ga mis. donderdagavond ff Aberdeen in... vorige keer vond ik daar een heel grote modelbouwzaak... en daarna heel veel pub's en discotheken... vooral de wodka bar was erg gezellie!!!!!!!

Hoelang is het geleden dat je in die modelbouwzaak was??
En als hij er nog is, laat me ff weten waar die zit?

Zo, pilonnetjes en een verlangersnoer staan alvast in de auto. De rest staat netjes en warm klaar. Even lekker een pintje en eens kijken of er niets op televee is. ;)

zo , de hercules mag de huiskamer weer verlaten , alweer klaar , de sappen vervangen , carb schoongemaakt , accu opgeladen , die was nog vrij vers .

zo nog ff een rondje snorren door zaanstad , brrrrr , maar wel lekker ;)

Voor de weinige airbrushers onder ons. Gewoon airbrushen is sooooooooo 2012. :yes: Ook leuk als tank op je retro-brommert: Lichtgevende tank (en veilig :teacher:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de weinige airbrushers onder ons. Gewoon airbrushen is sooooooooo 2012. :yes: Ook leuk als tank op je retro-brommert: Lichtgevende tank (en veilig :teacher:)

kan deze motort ook wel gebruiken , hij is mooi van lelijkheid :? :cool:

maar dit rijd wel fantastisch , net nog even een halfuurtje gereden , en tikte nu de 100 aan , dus lekker oldscool op een opgevoerde brommert rijden , maar dan iets legaler ;)

nog een voordeel , omdat het net aan een motorfiets is , geld de wegenwacht hulp ook , dus bij panne gratis thuisgebracht ;)

en omdat het een oldtimer is ,geen wegenbelasting en 5 tientjes verzekering p/j , incl opzittende .

die kuip ziet er niet uit , zit ook veel te hoog , maar dat hoort zo , ik wou hem er eerst afhalen , maar het rijd wel lekkerder , neemt toch de wind weg , dus laat hem wel lekker zitten .

niet lachen , hier wat foto's :)

hercules014_zps7caede79.jpg

hercules012_zpsb8f917c5.jpg

hercules010_zps55784686.jpg

hercules004_zpse37a1a38.jpg

hercules001_zps2d2abec4.jpg

seafury

Ik heb het 1x zien gebeuren bij een grote seafury van m'n pa, stond een 62cc zenoah op.. Hij vond het nodig (lees leuk!!) om vol gas over het veld te vliegen. Dat ging een keer of 5 goed tot bij de 6e keer de motor in een parabool vlucht (snelheid van de kist ongeveer) de grond in ging.. Het toestel kwam al "flapperend" met volle flaps open naar beneden zetten..

Schade: Wallnuts uit motorschot gebroken en kapotte propellor

Oh en een hele hoop lol. :)

Helaas geen filmpje van. Was wel ge-wel-dig om te zien :)

Wat jij mooi vond
gr Pa :p

Ik vind hem gaaf Junkie,een echte old skool schoolplein-racert :-) ;-)

thanx ;) , ik ben er inmiddels erg aan gehecht ,en maris ook , die loopt nu al te drammen dat ze morgen wil rijden :)

ik heb hem nu ff nagelopen ,dus we kunnen er nu mee rijden en dan doe ik er steeds wat aan om op te leuken , beetje bij beetje .

moeten even stalen remleidingen op , die 33 jaar oude rubberen leidingen zijn nu wel wat gaar , en even de remklauwen uitelkaar , cilinders eruit , rubbers vernieuwen enzo .

en binnenkort breng ik hem naar mike bij powerparts , mag hij hem even goed afstellen .

vd zomer lekker tuffen , en uiteraard ook op de kr1 snorren ;)

wat een wind zeg , flinke windstoten ook , ik keek net naar buiten ,lag de schutting vd overburen al half plat , de rest volgt straks denk ik :)

Goedemorgen allemaal,

Hey Sleur jij bent ook een vroege vogel op de zondagochtend.

Hier ook alles gereed. Ik hoop dat we de vliegers een beetje in de auto gaan krijgen met de harde pokke wind. Nou ja, eerst het audio gedeelte en de licheffecten er maar in.

Heb er ook zin in

ps. Neem zelf wat te drinken of eten mee. Ik heb eerlijk gezegd geen kantine geregeld, dus :worship:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back