Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit! :yes:

Tja, waar ik hem haal is me om het even. Ik twijfel alleen om de silver of de black. Grootste verschil met silver en black is;

black;
12mp camera 30fps burst
video op 4k en 1080p60 en 720p120

silver;
11mp camera 10fps burst
1080p30 en 720p60

en dan nog wat dingetjes.. Oja, en 100 euro verschil tussen beiden :)
Je moet jezelf afvragen of je wel al die high-end nodig hebt. Ga je filmpjes produceren op Blue-Ray kwaliteit of plemp je ze op YouTube? Voor dat laatste is 4K video overkill (3840x2160 pixels 8O). Ga je high-speed foto bursts maken die zeer snel passerende objecten moeten vastleggen of reed je het ook met minder foto's per seconde? Ik denk dat je die 100 eypo beter in je zak kunt houden. :yes:

Aan ons dijkje genoeg kabels maar niet van televe providers...
Stroom wordt ook lager als de waterkoker aangezet wordt :?
Tsja, moet je je maar in de bewoonde wereld huisvesten. :yes: ;) Ik heb ook geen raketinternet. Mijn kant van de straat sneuvelt op 22/2Mbps. De overkant haalt 58/4Mbps op VDSL. Antiek verrot koper met veel demping en overspraak. Ook Zicko haalt bij lange na niet de beloofde snelheden.

Thanks voor je advies sleur! Ik zal d'r nog eens goed over nadenken :yes:

Wel zojuist mijn mooie lang verwachte quadcopter binnen gekregen. Lekker knutselen weer dus :lol:

64724_594115390600244_1357696420_n.jpg

Bij deze alvast een bod van €65,00 incl. verzenden. :rolling:

Als je kijkt hoe dik een chassis van een autootje is (3mm voor de standaard versie) en de afstanden van gaatjes en sleuven vanaf de randen, denk ik toch dat dit erg zuinig en fragiel is. Die amper 15 gram extra carbon zal weinig uitmaken voor het vliegen denk ik. Maar het overleeft dan wel in ieder geval een aantal klappers.

Bij deze alvast een bod van €65,00 incl. verzenden. :rolling:

Als je kijkt hoe dik een chassis van een autootje is (3mm voor de standaard versie) en de afstanden van gaatjes en sleuven vanaf de randen, denk ik toch dat dit erg zuinig en fragiel is. Die amper 15 gram extra carbon zal weinig uitmaken voor het vliegen denk ik. Maar het overleeft dan wel in ieder geval een aantal klappers.

Als je met deze setup nog klappers maakt, ben je een echte n00b :).

Maar goed, beetje helicopter frame overleeft menig crash ook en die zien er ook redelijk fragiel uit :yes:

Als je met deze setup nog klappers maakt, ben je een echte n00b :).
*noteert bij n00bs* :pc: *wacht rustig af* ;)

Zodra je in acro mode staat, nemen de nominaties in een rap tempo toe. :teacher:

Maar goed, beetje helicopter frame overleeft menig crash ook en die zien er ook redelijk fragiel uit :yes:
Nou ja, een 600/700 frame is erg robuust. Ook een dikke 3mm en weinig overbodige gaten. Dat komt de stevigheid zeker ten goede.

Klopt ook wel hoor, die acro mode. Alleen heb ik (vooral met dit soort geld) voorgenomen voorlopig niet in acro mode te gaan vliegen hahaha :)

Eerst maar eens rustig dat ding onder de knie krijgen :yes:

*noteert bij n00bs* :pc: *wacht rustig af* ;)

Zodra je in acro mode staat, nemen de nominaties in een rap tempo toe. :teacher:

Nou ja, een 600/700 frame is erg robuust. Ook een dikke 3mm en weinig overbodige gaten. Dat komt de stevigheid zeker ten goede.

Klopt ook wel hoor, die acro mode. Alleen heb ik (vooral met dit soort geld) voorgenomen voorlopig niet in acro mode te gaan vliegen hahaha :)

Eerst maar eens rustig dat ding onder de knie krijgen :yes:

Je gaat straks wel merken dat in Alti mode bijna niet vooruit wil, dus ga je snel genoeg naar acro mode. Dat vliegt voor FPV veel beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back