Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ik net thuis van een avondje knutselen op club ligt er een brief van club op de mat mag ik niet meer vliegen tot 1 juni lekker dan.
Begrijp er helemaal niets meer van.
Maar ik word nog wel uirgenodigd voor een vergadering???????

Zo, dat was de muzikale avond bij en met dochterlief op school. :? Het mot maar weer. Gelukkig kan ze leuk keyboard spreken en een beetje zingen (geen genetisch iets van mij). Er waren slechtere. :cry:

Kom ik net thuis van een avondje knutselen op club ligt er een brief van club op de mat mag ik niet meer vliegen tot 1 juni lekker dan.

Nou daar ben je mooi klaar mee dan :hammer:

scheelt dat het er toch geen weer voor is, maar blijft ruk :rolleyes:
Ook nog iets van een uitleg erbij???

Nietzo slim deze post maar ik hoop dat er nog een beetje begrip is voor deze emotionele reactie.

Nietzo slim deze post maar ik hoop dat er nog een beetje begrip is voor deze emotionele reactie.
Yup, begrip wel. Het blijft ruk voor zowel jou als diegene die de beslissing moeten nemen. Voor beiden een deuk in de ego. :( Maar het fijne van dit draadje is dat je het gewoon kan ventileren. Ben je het maar kwijt. :yes: Het gaat hier zelden over waarvoor het draadje bedoeld was. :lol:

Goedemorgen allemaal,

@Sleur: begint om 12:00
Zal fris zijn, maar we hebben een lekker bakje soep klaar staan.

*Gaat nu inkopen doen*

Zal fris zijn, maar we hebben een lekker bakje soep klaar staan.
Maar in ieder geval weinig soppen, zoveel water is er de laatste weken niet gevallen. :nooo: ;) Ieder nadeel heb zijn voordeel, aldus een bekend voetballer. :teacher:

Zo dan:
2v2z979.jpg

Gisteren met Bryan op het veld geweest. Alles is kurk droog. Komt denk ik ook door de vrieskou.

De duiker is ook glad getrokken voor zo ver mogelijk. We kunnen er in ieder geval weer met karretjes over heen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back