Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen daar.

Weer sneeuw op 0223. Begin er nu echt wel genoeg van te krijgen.
Auto weer leeg, vliegers weer in de hangaar.
Vandaag klusdag, dat paasdageneierenzoekenfamiliebezoek is niet aan ons besteed.
Lekker op de klus, huisje herverbouwen. (lijkt wel een hobby)
Gisteren echt naar de zin gehad op das feld, nogmaals dank.
Waar blijven al die foto's van de Diehards!!

Grtz

mogge ,

hier zon en sneeuw , eindelijk begint de winter is lekker door te zetten :rolleyes: ;)

ik heb om 11;00u een mopedparts afspraak , maar was even vergeten dat de klok een uur vooruit moest , dus dat was net ff snel paasbikken , hebben we dat vast gehad :D

mzzl

Goede paasmorgen allemaal,

Urbi et Orbi: Bedankt voor de gezelligheid gisteravond.

Ben blij dat ik geen alcohol drink. Net wakker ,maar moet zeggen dat 5:00 in de ochtend gaan slapen er best in hakt. Vandaag ook een klusdagje in Abbekerk. Mij benieuwen hoe ver ik kom.

Nu ff paasontbijtje maken

Ook goedemorgen allemaal. Vannacht ook pas om 5.00 uur te bed, nu weer wakker.
Uitgebreid paasontbijt zit er al weer in. Nu even lekker douchen en wakker worden, dan met de familie wat leuke dingen doen. Diana vanmiddag weer werken dus dan weer even deejee-en.

Jasper, zou je die kabel toch lang kunnen maken? 5 meter ofzo, onkosten vergoed ik uiteraard of ik haal zelf de benodigdheden :yes:

Ook goedemorgen allemaal. Vannacht ook pas om 5.00 uur te bed, nu weer wakker.
Uitgebreid paasontbijt zit er al weer in. Nu even lekker douchen en wakker worden, dan met de familie wat leuke dingen doen. Diana vanmiddag weer werken dus dan weer even deejee-en.

Jasper, zou je die kabel toch lang kunnen maken? 5 meter ofzo, onkosten vergoed ik uiteraard of ik haal zelf de benodigdheden :yes:

oude of nieuwe tijd ???????????????????????????/:alien:

was gezellig gisteren, lekker gevlogen met een pronto en big lift .
jasper bedankt voor de soep was lekker, sleur bedankt voor het roeren en ronald bed.................................................. enz enz enz
dus was erg gezellig

latertje dus hahaha
@ phil ik neem dinsdag sleepkabel en staaldraad mee ivm sleepen van zweevers lengte 20 meter, beter meegenomen dan vergeten r-r help ons hier bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back