junkie rc
Forum veteraan
Gelukkig sla je deze keer niet door......![]()
gelukkig niet .
eerst mijn sv eruit , dan weer een 2 takter erin .

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig sla je deze keer niet door......![]()
Met de auto 4 minuten...Zo, proefvaart gedaan en bootje gekocht. Meteen een dikke drie uur naar huis gevaren, Nauerna dat is.
Okay, met de auto 17 minuten. Warm, windstil, muziekje...Viel mee, was wel vanaf Leimuiden via Amsterdam naar Zaandam.
Foto....komt straks wel even.
Geen gezeik aan je kop,maar wel weer lekker de wind door je haarOkay, met de auto 17 minuten. Warm, windstil, muziekje...![]()
Zet ik de ventilator wel wat sneller.Geen gezeik aan je kop,maar wel weer lekker de wind door je haar.
Kunnen Sleur en ik niet over meepraten![]()
Wauw, wat heb ik toch nog steeds goede bronnen. De oude contacten zijn nog steeds erg nuttig.De Rabobank kent ook een raar probleem. Vrijdag was het salaris gestort, vandaag dubbel afgeboekt. 8O Ineens een saldotekort van heb ik jou daar. :evil:
Ook bij de ABN lijken problemen te zijn. Ik zeg hackertjes want op die sites circuleren nu vage berichten. :lol:
-edit-
Vaag, het klopt allemaal weer. best niet handig dat internet. :nooo:
Lekker hoor het korte haarZet ik de ventilator wel wat sneller.Haar is alleen maar lastig, kost veel tijd voor onderhoud. Zo is het prima, lekker onderhoudsarm. :lol:
Ziet er echt super profi uit dat beeld Spike![]()