Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Rabobank kent ook een raar probleem. Vrijdag was het salaris gestort, vandaag dubbel afgeboekt. 8O Ineens een saldotekort van heb ik jou daar. :evil:

Ook bij de ABN lijken problemen te zijn. Ik zeg hackertjes want op die sites circuleren nu vage berichten. :lol:

-edit-
Vaag, het klopt allemaal weer. best niet handig dat internet. :nooo:
Wauw, wat heb ik toch nog steeds goede bronnen. De oude contacten zijn nog steeds erg nuttig. :worship:
'Storingen bij banken door cyberaanval' | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

De TBS Discovery heeft gevlogen.. en hoe?! Ik weet wel, doe mij maar DJI Naza, wat een strakke bende zeg! Net Spektrum :)

Specs:
Frame: TBS Discovery
Motoren: 4x 750kv TBS
Props: 4 maal 9x5 Graupner (worden waarschijnlijk 10x5 props)
30amp TBS ESC
DJI Naza controller + DJI Naza GPS
4S 3000 mah lipo (20C)
GoPro3 Black edition

Maiden filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx all!

Zal hem mee nemen met de big-lift treffen, paar mooie beelden schieten tijdens de meeting.. :)

@p51k3: Mooi scherp beeld. :yes: Alleen vind ik de kijkhoek te groot waardoor je zo'n bananenhorizon krijgt bij op een neer bewegen. Da's wel jammer (maar persoonlijk). Zitten er ook andere lenzen bij?

Er zitten geen andere lenzen bij, wel kun je die banana hoek verminderen. Of je hem helemaal weg krijgt weet ik niet. Moet ik nog mee experimenteren.

Je kunt beeld op wide zetten, of op normal

Nu stond het beeld op wide, voor de duidelijkheid :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back