Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een liefhebber äanstaande zondag om 08.00 uur F1 op bbc 1

Voor andere liefhebbers ik ben op zoek geweest naar berkentriplex 3mm een plaat van 153 x 153 cm 19.00 euro bij pontmijer wel 1 week wachten op je bestelling Russische berkentriplex b/bb kwaliteit

Kunnen we deze nog gebruiken, staat bij mij op het werk.
Gaat alleen niet passen in mijn auto of aanhanger.

20130409_165231_zps6bdff7e2.jpg

Eerlijk is eerlijk en ook als zodanig gisteravond uitgesproken. Afgelopen zondag was het behoorlijk druk op het veld en qua tijdsverdeling met vliegen was het goed geregeld. Er is veel gevlogen en iedereen heeft lekker zijn ding kunnen doen. Waarvoor de complimenten aan uzelf. :thumbsup:

mooi , das verleden tijd , zaterdag kom ik er weer ff doorheen gieren met de DF :alien: :D

zondag word het echt mooi vliegweer ,dus kies ik voor zaterdag ,zal het wat minder druk zijn ;)

vandaag mijn werktempo wat verlaagt ,en het latexwerk aan mijn collega gegeven , zodat ik lekker rustig kozijnen en deurtjes kon kliederen , stukke beter voor mijn ruggetje :p

ook overweeg ik een 4daagse werkweek te houden , zodat ik het skilder beroep wat langer kan uithouden , 3 daagjes weekend lijkt me wel aangenaam en verstandig .

Komt er nog een schrijven, mail van de afspraken die gemaakt zijn op de vergaardering.

Oja, goedemiddag nog.

Grtz

zou wel fijn zijn ja, alleen maar losse kreten hier op het forum kan niet de bedoeling zijn lijkt mij........
Had zijdelings wel van de vergadering gehoord, maar besloten om niet heen te gaan aangezien ik officieel niet uitgenodigd was en het dan een beetje raar vind om dan toch heen te gaan :confused:

Er was heuls geen vergadering maar een bijeenkomst op verzoek van iemand. Daar waren een beperkt aantal mensen door de aanvrager bij uitgenodigd. :D

Er was heuls geen vergadering maar een bijeenkomst op verzoek van iemand. Daar waren een beperkt aantal mensen door de aanvrager bij uitgenodigd. :D

Vreemd, daar het alle vliegers aangaat volgens mij.:rolleyes:
En er valt geloof ik ook wel na te gaan wie er regelmatig op het veld zijn.
Maarja hoop dat er wat goeds uit voort gekomen is en dat we snel wat weten.

Grtz

Vreemd, daar het alle vliegers aangaat volgens mij.:rolleyes:
En er valt geloof ik ook wel na te gaan wie er regelmatig op het veld zijn.
Maarja hoop dat er wat goeds uit voort gekomen is en dat we snel wat weten.

Grtz

maak je niet druk ;)

het gevoerde gesprek komt alleen maar ten goede vd club en de fun op het veld .
krijgen jullie ook allemaal te horen op het veld (of pub) ,en er is verder niks geheimzinnigs aan .

grtz

maak je niet druk ;)

het gevoerde gesprek komt alleen maar ten goede vd club en de fun op het veld .
krijgen jullie ook allemaal te horen op het veld (of pub) ,en er is verder niks geheimzinnigs aan .

grtz

Vertel, vertel (quote B.Visscher):D

Ik ga er ook vanuit dat het ten goede komt en zeker nu het vliegen steeds drukker wordt.

Grtz

ben zomaar met een vliegtuig aan de knutsel :eek:

de sizzler herstellen van een iets harde landing , leuk electro kistje is dat , hij sist daadwerkelijk in de lucht .

zaterdag maar weer is wat vliegers loslaten .

ik heb alleen de cap21 nog over van mijn grote vliegers ,die lekkere suffe oldscool vlieger over een paar weken maar weer is loslaten .

Pfff enerverend avondje op de club......Blij dat ik weer thuis ben.......

Geen kusjes.....en ook geen biertjes meer voor Joop hoor.... ;)

Iemand het nummer van zaagmans of zijn zus? Ik moet hem even vragen of hij wat eerder langs komt. 8)

*moet... koffie... nemen...* :morning:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back