Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de tuin uit de wind was het goed te doen. Per ongeluk al het groen uit de tuin gehaald. Alle groenblijvers waren wat ongelukkig na de laatste vorstperiode een alles dat groen zou moeten zijn, is kapot gevroren of stond er treurig bij. Wel een achterlijke hoeveelheid vette wormen, helaas vis ik niet. ;) Morgen maar kijken voor wat nieuw groen, zal wel druk zijn bij de kas (Sap in Heemskerk).

In de tuin uit de wind was het goed te doen. Per ongeluk al het groen uit de tuin gehaald. Alle groenblijvers waren wat ongelukkig na de laatste vorstperiode een alles dat groen zou moeten zijn, is kapot gevroren of stond er treurig bij. Wel een achterlijke hoeveelheid vette wormen, helaas vis ik niet. ;) Morgen maar kijken voor wat nieuw groen, zal wel druk zijn bij de kas (Sap in Heemskerk).

mag ik die wormen hebben.....??
Wij vissen wel, en mijn meissie heeft een wormen-kweekbak gemaakt waar nog vulling in moet:D

Kom maar halen. Mag je de hele bloemenbak nog een keer omspitten en ze er uit halen. In ieder geval gezonde grond met lekker veel wormen. 8)

(het zou ook kunnen komen doordat mijn (ex)schoonmoeder zo lekker composteert 8O)

Kom maar halen. Mag je de hele bloemenbak nog een keer omspitten en ze er uit halen. In ieder geval gezonde grond met lekker veel wormen. 8)

(het zou ook kunnen komen doordat mijn (ex)schoonmoeder zo lekker composteert 8O)

neem komende week wel ff contact met je op.
Dat van die schoonmoeder kan wel kloppen, haalde vroeger ook mijn wurmen op de begraafplaats in heemskerk naast de Laurentiuskerk........vruchtbare grond.......

FF wat eten en dan rond 18:30 naar het veld. FF nog een rondje knallen. Windje gaat een beetje liggen, dus.....lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nog 1 spoel wikkelen op de tweede motor en dan is die ook klaar. Vanavond beginnen aan de nieuwe gimbal, dan kan de boel er op.

Het is nu echt lekker buiten. Wordt een lekker elektrovlieg avondje. Nu snel nog even eten en dan naar het veld.

Wie komt er nog meer?????? op deze eerste mooie zomeravond

Ja ik zie het.
2013-04-13191647_zpsbf1c8815.jpg

Was weer gezellig. Inderdaad Siggy de regen kwam er aan. Uh, die is er nu. Omdat de bewolking toe nam zijn we maar gestopt. Was steeds slechter te zien.

Mocht het morgen toch echt te hard waaien, dan hebben we toch nog gevlogen dit weekend.

Het waait nooit te hard voor een HoogTij EasyStar. :nooo: :teacher: :p

Morgen eerst een rondje skeeleren en 's middags wat fladderen. Mr. T komt mee en wil wel de EZ de grond in werken. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back