Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bitch !! :p

ik mag weer de hele week mijn rug forceren :sad:

ach , ergens in een ver verleden de verkeerde keuze gemaakt , en de kwast gepakt ;)

over een aantal jaar neem ik wel een beroep waarbij ik alleen maar aanwezig hoef te zijn , lijkt me heerlijk , kan ik ook is uitgerust naar de pub op dinsdag ;)

Dream on baby, sop till you drop :-) ;-)

Eindelijk lekkere koffie in huize Veldhuijzen....:p

full

nette saeco :cool: , beter dan die slappe senseo van je ;)

goede keuze ! ik heb al tijden zo'n volautomaat , kun je goede bonen in stoppen en alles naar keuze instellen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
ach , ergens in een ver verleden de verkeerde keuze gemaakt , en de kwast gepakt ;)
Tsja, het was voor mij de keuze patat verkopen of iets met computers. Dat laatste maar gedaan want de hele dag boven een bak vet hangen... :nooo: ;)

Eindelijk lekkere koffie in huize Veldhuijzen....:p

full
Waar zit de balanceeraansluiting? Hoeveel S kun je tegelijk doen? Wat is het maximale vermogen? Best groot om mee te nemen. :rolling:

Koffie ??? Nu ???

Bier en borrelnoten klinkt beter :-) ;-)
Nee, lekker na het eten een paar verse Espresso. :thumbsup: Straks weer verder pilsen. :celebrate:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben spontaan begonnen met plakken. 8O Teveel zon denk ik. :hammer: ;) Is niet veel werk: Vleugel epoxoplasten, rolroeren afsnijden en houten latjes op maat zagen, staartje voorzien van latje, staartje pakken, plankje voor de bodem zagen, gat voor de motor, latje om de motor op te schroeven vastplakken, vleugel er op plakken, twee servootjes er in, regelaartje, ontvangertje. Klaar...

Tijd om het tweede motortje opnieuw te wikkelen. Poging 2 dus.
Erste motortje doet het prima, maar deze schokt heel erg. Waarschijnlijk een wikkeling verkeerd. Dus weer een halfuurtje wikkelen.

Hopelijk gaat het nu wel goed, want ik heb anders geen 0.2mm gelakt koperdraad meer.

Wordt vervolgt.............................

Zo, nu moet de lijm drogen. ;) Buisje voor hoogteroer stangetje zit er ook al in. Morgen een spuitbus primer halen. Een fluor roze of geel want het wordt een schemervliegertje. 8)

holiday280_build1.jpg

doe niet zo adhd sleur ! nergens voor nodig ;)

ga liever de sleuteltjes zoeken voor mijn aankomende dakkoffer :D
Ja Sorry. :oops: Sleuteltjes vanmiddag al gevonden. Toen het weer nog wat kwakkelend was maar even wat kastjes geleegd want de zou van mijn ex gaat allemaal in dozen. Ik ben zo aardig daar bij te helpen. :p :nooo:

Nu ik die foto zo kijk lijkt het wel een mislukte beertender.....:rolleyes:
Die kan er toch naast? 's Morgens de koffie, 's avonds het bier, zelfde loopje. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back