Sleurhutje
Forum veteraan
Ah zo, je kunt in het weekend niet meer het huis ontvluchten en moet nu verplicht in de tuin klussen. :rolling:als je niet meer vliegt ga je andere dingen doen yippyjajayipy yeee.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ah zo, je kunt in het weekend niet meer het huis ontvluchten en moet nu verplicht in de tuin klussen. :rolling:als je niet meer vliegt ga je andere dingen doen yippyjajayipy yeee.![]()
of een meeting voor hufters , dan hebben we er iig al 1 , dat ben ikke![]()
Ho... bij deze geef ik me ook op voor "HUFTERS IN THE AIR"... lijkt me leuk.... elkaar een beetje uit de lucht vliegen en mocht dat niet lukken mag je proberen op de zender van je mede hufter te richten, de antenne eraf 1 punt.. de hele zender aan gruzelementen 2 punten... voor de laatste die overblijft de rest van het jaar gratis bier op da pub...
Maar een turbinemeeting voor alleen leden is wel een goed idee... dan wordt het lekker rustig in de lucht.. er is er één voor denk...![]()
wie o wie heeft voor mijn te leen voor zaterdag een lipo 2s liefst 2 amp of hoger deze is voor reserve voor de big lif meeting
1e aanbod voor de ACH leden.
Dazzeler vliegklaar 85 epo (nu wel ragger proof)
big lift met huckenpack 15 cc os kompleet vliegklaar 175 epo
P.H 0.40cc nieuw 40 epo.
gratis 2x holyday 1x schade 2e nieuw.
gratis grote nolimit 3d bak voor min 10cc.
yak-54 met 20cc os digi servos 250 epo.
yak-54 met 55cc dle lipo,s 700 epo.
talon t-38 edf jet vliegklaar 50 epo.
topline zwever kit styro vleugel 2 mtr poly romp 60 epo
os 55 AX 90 epo
os 60 FSR special edition. 100 epo
os 25 FSR 30 epo
PS ik stop er niet mee maar F5B en FPVee ik doe er wat mee.
okee gereserveerd voor you.doe mij die nieuwe holiday maar ragger![]()
ik voorzie diverse schorsingen bij jouw plan
heb ik voor je joop , 2s 2000mah nog verse lipo's ook .
mits ik zaterdag ga vliegen neem ik er 2 voor je mee .
Wat voor stekerts motten er an zittuh? Zeker weer van die rare en geen Deans?wie o wie heeft voor mijn te leen voor zaterdag een lipo 2s liefst 2 amp of hoger deze is voor reserve voor de big lif meeting
geweldig maar aan 1 heb ik genoeg en zaterdag ben ik er niet moet even met mijn moeder weg (98) dus ik kan hem wel halen, vrijdag moet ik naar zaandam![]()
okee gereserveerd voor you.
hu das snel het zijn er twee kijk maar hoe of wie of wat![]()
Plus een holiday voor Siggy![]()
Wat voor stekerts motten er an zittuh? Zeker weer van die rare en geen Deans?
Wat voor stekerts motten er an zittuh? Zeker weer van die rare en geen Deans?
idd , op mijn lipo's zitten deans joop
Ik heb 2S 1600mAh maar wel hele goed van Hyperion (die zijn in een keer leeg en niet nog dat ze eerst inkakkenvan die prachtige mooie rechthoekig met goud belegen deans![]()
Ik ga niet over of opa's ding werkt. Daarvoor moet-ie bij oma zijn. :rolling:bent u er morgen, opa`s ding werk toch nog niet helemaal ik denk ergens een vinkie of zo
jongens niet vechten hoor, dinsdag ben ik op de club en zaterdag ben ik er niet, weet niet wat sleur heeft wacht even af je krijgt ze gewoon weer terug (heel) als ze stuk zijn worden ze vergoed.
Ik heb 2S 1600mAh maar wel hele goed van Hyperion (die zijn in een keer leeg en niet nog dat ze eerst inkakken). Of 3S 1500mAh's, wegen nagenoeg evenveel als 2S 2000mAh's, maak voor je BEC toch niet uit.