Sleurhutje
Forum veteraan
Vandaag een stukje onroad gereden, naar Bussum dat is. Mooi aggregaatje gescoord.
Geen zin om te vliegen, werd weer haasten en zo. :nooo: Pintjestijd....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag een stukje onroad gereden, naar Bussum dat is. Mooi aggregaatje gescoord.Geen zin om te vliegen, werd weer haasten en zo. :nooo: Pintjestijd....
oh oh...
![]()
Het is warm en het vult... Soort van McD maar dan met minder spons.gadver , idd erg ranzig die goedkope meuk .
*ziek naar het werk gaat*
Was stukken beter.Daarom had ik maar wat vlammetjes gemaakt![]()
wat gistermorgen een irritant pukkeltje was tussen mijn oog en neus was gisteravond een vervelende bult waarmee ik vanmorgen naar de dokter zou gaan; bij het wakker worden vanmorgen blijkt het zo gegroeid te zijnzowel boven als onder mijn oog dat mijn oog gedeeltelijk dichtgedrukt zit......
Zo maar even horen wat er aan gedaan moet worden, maar vrees dat mijn trip naar Noorwegen morgen misschien niet door zal gaan.........![]()
Voorkeur voor bepaalde bloemen en muziek?wat gistermorgen een irritant pukkeltje was tussen mijn oog en neus was gisteravond een vervelende bult waarmee ik vanmorgen naar de dokter zou gaan; bij het wakker worden vanmorgen blijkt het zo gegroeid te zijnzowel boven als onder mijn oog dat mijn oog gedeeltelijk dichtgedrukt zit......
Zo maar even horen wat er aan gedaan moet worden, maar vrees dat mijn trip naar Noorwegen morgen misschien niet door zal gaan.........![]()
Voorkeur voor bepaalde bloemen en muziek?
Mooi rukkers en lijkt me pijnlijk. :? Amputatie vlak boven de schouders schijnt zeer effectief te zijn. :rolling:
Tsja, mijn oma zei altijd: "Als je bloemen brengt, steek ze dan met de bloemetjes in de grond, kan ik ze ook zien anders kijk ik tegen de wortels aan". 8O
Misschien toch een hondje.![]()
Besluit is genomen. Heb Sam gemaild dat ik geen Gaui x7 wil. Ik stop met de hobby namelijk. Het trekt mij gewoon niet meer.
nope, trekt me gewoon echt niet meer. Zeker vliegtuigen niet.