Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mr Phil, you've got a message 8O

Jaja, was druk aan het DJ-en :p Totaal verslaafd :D

Vanavond even alles goed geconfigureerd qua geluidsniveau's en ik werk nu met Virtual DJ pro, helemaal top.
Ook even op de versterker aangesloten, dat beukt lekker :banana:

Maar je hebt antwoord Spikkel

Binnenkort verkrijgbaar bij mij:

DX7 zender
Gens ace lipo's 6s 4000Mah
Scorpion 120HV ESC
Vbar
DS610 Servo's
BLS nog wat servo voor op de staart van futaba
en nog veel meer meuk.

Wie interesse heeft moet even een PM sturen.

Binnenkort verkrijgbaar bij mij:

DX7 zender
Gens ace lipo's 6s 4000Mah
Scorpion 120HV ESC
Vbar
DS610 Servo's
BLS nog wat servo voor op de staart van futaba
en nog veel meer meuk.

Wie interesse heeft moet even een PM sturen.

Het enige goede wat ik zie is het woord futaba in het lijstje ;)
De rest is, zoals jij het omschrijft, meuk :mrgreen:

Jammer dat die 4000 packs te dik zijn voor mijn trex 600 :(

Wat wil je voor die DS610 Servo's hebben? (had je al een pb gestuurd, maar duurt me te lang hahaha)

Zo klaar met knutselen. De Brushless Gimbal is helemaal klaar. Vandaag druk met de fabrikant aan het mailen geweest. Bleek dat de IMU op 3.3 volt moest ipv 5 volt. Stond verkeerd op de site. Hij start nu prima op zonder USB en ook de tilt sturing vanaf de zender werkt goed. Kan de camera mooi 90 graden naar beneden richten. Nu alleen de quad nog even nalopen op de nodige balance punten. Heb ook gelijk alle motoren voorzien van nieuwe lagers. Loopt weer als een zonnetje

Ondanks de harde wind die er straks aan komt ga ik donderdag wel even een testvlucht maken.

Nu lekker slapen. Moet om 7 uur weer op.
Iets met hardlopen en Bryan naar school brengen. :D

Volgend jaar dus Hercuelessen van verschillende grootte in de aanbieding en een chopper ervoor in de plaats, kun je lekker achterover leunen :D

nope , ik hoop het niet , de herculessen hebben een prima zithouding , net zoiets als een zundapp ks 50 of 80 , heerlijke sofa's dus ;)

ik rij verder geen tourtochten van 3 uur of meer , gewoon een beetje woon/werk en af en toe een visje happen in volendam .

het is net als werken , ik kan niet met en niet zonder :) ;)

*twijfelt om lekker een dagje niets te doen met die gare verkoudheid *

jippie , zondag komt er iemand voor mijn suzuki sv650 , dus hopelijk verkocht :D
de kawasaki kr1s mag ook weg , dus die komt daarna in de verkoop .

leuke fietsen ,maar ik word er te oud voor met dat geleun op mijn polsen , mijn handen en polsen zijn mijn gereedsschap , die belast ik al de hele dag , dus racemotoren zijn verleden tijd :sad:

als die 2 fietsen weg zijn ,komt er wel een hercules k125s voor in de plaats , rijd heerlijk , lekker licht , en geen overbelasting op de polsen en rug op dat soort motortjes en toch lekker genieten van 2tact gepruttel ;)

bedtijd !!

grtz en welterusten

Wat vraag je voor die KR1 ?

junkie zit aan de thee :schrik: , als ik geen koffie meer lust , dan gaat het niet goed :)

totaal gevloerd lig ik in mijn nest naar de gierende wind te luisteren , gaat lekker te keer .

Wat een wind, niet normaal meer. Kon jet toch niet laten om in de tuin even een testvlucht te doen met de nieuwe gimbal. Die is echt snaar strak. Ik ga alleen de demperplaten nog even aanpassen. Die heb ik gemaakt van vliegtuig triplex 3mm. Dat flext nog een beetje, maar daar heb ik al een oplossing voor.

Verder totaal geen trillingen meer in het belld. Film normaal op 720 met 60 frames. Nu ook getest met 1080 in 30 frames. Normaal had ik jelly effect, maar nu snaar strak.

Quad was alleen moeilijk op z'n plek te hoeden met die harde wind. Hij werdt twee keer flink opgetilt. Dus maar even netjes aan de grondd gezet. Als het goed gaat vanavond de wind weer liggen.

Ben erg blij met dit project.:D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back