Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur ; wil jij de holidays meenemen , en in je dakkoffer gooien , zie ik ze wel als ik hem overneem ;)

je had de sleutels toch gevonden ?
Ja, de sleuteltjes had ik de dag erna al gevonden. :? :oops: En nee, ik ben vanavond niet op de club. Alleen op dinsdagavond. :yes: De bak ligt nog achterin de auto. 8O :rolling: *iets met lui*

Ja, de sleuteltjes had ik de dag erna al gevonden. :? :oops: En nee, ik ben vanavond niet op de club. Alleen op dinsdagavond. :yes: De bak ligt nog achterin de auto. 8O :rolling: *iets met lui*

oke , misschien zaterdag op veld , mits ik tijd over heb om te vliegen .

gaat u zaterdag naar das velt ?

Vandaag de snijmachine weer gefixed. Het scherm was stuk dus ermee was niet meer mogelijk. Al snel besloten om geen monteur langs te laten komen maar lekker zelf maken. Gisteren dus snel nog een LCD scherm besteld bij Farnell en deze was vandaag binnen. Gelijk de machine uit elkaar gesloopt en met de reparatie begonnen. Wel moest er een componentje overgesoldeerd worden maar met mijn ervaring was dat geen probleem. :mrgreen: Uiteindelijk konden we weer snijden met een flinke kostenbesparing.

machine open geschroefd
20130418_140116_zps53b95878.jpg

20130418_140650_zps4f7a9635.jpg

Links oud, rechts nieuw
20130418_140751_zps1a6f4331.jpg

blok omsolderen 8O
20130418_151849_zpsa7788acc.jpg

En hij doet 't weer :yes:
20130418_154103_zps679ca6f7.jpg

Ja, maar dan gaat de bak uit de auto en de vliegers er in. ;) Sleurphira, Monsun en EZ kunnen zonder ontvleugelen er in. Maar er blijft dan weinig plek over. :(

de dak koffer heeft geen haast , we gaan nog niet aankomend weekend op zomer vakantie ( helaas) ;)

werkse maar weer , bijna weekend .

Ook al scherm stuk ???
Die bij ons gaf 3 weken geleden de geest.
Was een reparatie van 2700 euro :-(

** bijna weekend !!!!

Bij ons kostte het een kleine 200 euro, dat is inclusief een knap soldeerboutje, soldeer en S-39 8O

Tetterode heeft echt achterlijk hoge voorrijkosten. :yes:

Verder iedereen goeiemoggel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back