Sleurhutje
Forum veteraan
Ja, de sleuteltjes had ik de dag erna al gevonden. :?sleur ; wil jij de holidays meenemen , en in je dakkoffer gooien , zie ik ze wel als ik hem overneem
je had de sleutels toch gevonden ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de sleuteltjes had ik de dag erna al gevonden. :?sleur ; wil jij de holidays meenemen , en in je dakkoffer gooien , zie ik ze wel als ik hem overneem
je had de sleutels toch gevonden ?
Ja, de sleuteltjes had ik de dag erna al gevonden. :?En nee, ik ben vanavond niet op de club. Alleen op dinsdagavond.
De bak ligt nog achterin de auto. 8O :rolling: *iets met lui*
Ja, maar dan gaat de bak uit de auto en de vliegers er in.oke , misschien zaterdag op veld , mits ik tijd over heb om te vliegen .
gaat u zaterdag naar das velt ?
@DJ PILS: Bij Bax Shop zijn de KRK RP5 G2 (heb ik ook), de KRK RP6 G2 en de KRK RP8 G2 in de aanbieding. Ook de Pioneer DDJ-Ergo controller is in de aanbieding.
Ja, maar dan gaat de bak uit de auto en de vliegers er in.Sleurphira, Monsun en EZ kunnen zonder ontvleugelen er in. Maar er blijft dan weinig plek over.
![]()
Ook al scherm stuk ???
Die bij ons gaf 3 weken geleden de geest.
Was een reparatie van 2700 euro :-(
** bijna weekend !!!!
Bij ons kostte het een kleine 200 euro, dat is inclusief een knap soldeerboutje, soldeer en S-39 8O