Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmmm, net even de toediening van de vitamine D geanalyseerd. Duidelijk is te zien waar de pootjes van de zonnebril, hoofddeksel en kraag hebben gezeten. :? Nou ja, met een paar dagen weer een egale (bruine) kleur. 8)

Neuh, van de week gewoon weer buiten vliegen zonder schaduwobjecten. :yes:

Gelukkig was ik mijn korte broek vergeten, anders had ik nu twee ketchupflessen erbij. ;)

Hans Worst was er ook :wink:

Ralph jij ook nog superbedankt voor de hulp :yes: Top dat je even voor mij heen en weer reed :worship:

De Wijzer uit het Noorden...

m3on4.jpg

@PH-ILS (en de rest die de meeting organiseerde): Bedankt hè! :evil: Kost me weer klauwen met geld. :banana:

Het zal niet het beste model zijn. Maar alle spulletjes in het NL Warehouse, van de week in huis. Dit is een glasvezel romp en balsa vleugels met een acceptabele spanwijdte van 2.6 metertjes (liever 3,5 gehad maar je moet ergens beginnen). Goed voor de huckepack maar ook slepen (sleephaakje erbij bestolen). Kunnen we gaan oefenen met zeulen of gewoon lekker zelf op elektro naar boven knetteren. 8) En anders gewoon voor de FunFly. Voor 210 eypo een complete setup inclusief twee LiPo's, de nodige servo's, regelaar etc. :hammer:

ASK21-SUB4.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back