Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay, maar wat heeft hij nou niet? ;) :lol: Heeft hij de piep of glas/balsa versie?

De toon is gisteren gezet, dat was al duidelijk. Jeuk was te groot, dus het mot maar. Nu nog op zoek naar een variometer. Lijkt me ook wel leuk om te thermieken. Als ik de verhalen van de piloten gisteren mag geloven, hebben we een unieke stek qua thermiek dus dat zit wel goed.

En zo kunnen we ook regelmatig/veel oefenen met slepen, niet alleen hug-a-pack. Ik bouw de sleephaak gewoon extra in onder de motor. die 25 gram extra voor de koppeling en de servo kan het wel hebben.

Hij heeft de glas versie :yes:

Ga jij hem snel bouwen dan :yes: Ik wil namelijk slepen :banana: Ik denk dat mij dat meer zal trekken :mrgreen:

Ik begin eindelijk een beetje bij te komen van gisteren, kom weer helemaal tot rust :rolling:

Ja, tuurlijk moet-ie snel in elkaar. :yes: Sinds gisteren helemaal de smaak te pakken. Dat slepen ziet er veel echter uit. Ik heb nog nooit een zwever op de rug van een sleper gezien (nou ja, alleen de Space Shuttle op een 747 die erg lager over vloog ;)).

Zoals gezegd, bestolen bij HK NL en was op voorraad. Dus deze week al binnen. Gelijk bouwen en dit weekend hopelijk al zweefteefje spelen. Eerst even wat eigenschappen wennen van de vliegert en dan gaan achter jouw banaan. :rolling:

Als sleper komt die Robin DR400 er ook nog wel. :yes: Maar dan moeten er wel meer zweefteefjes zijn. :teacher:

Glider_on_aerotow.jpg

Dit weekend niet kunnen vliegen. Gelukkig gaat het weer beter, dus op naar het veld.

Kan het niet laten. FF een beetje elektro leeg blazen.:D

Dit weekend niet kunnen vliegen. Gelukkig gaat het weer beter, dus op naar het veld.

Kan het niet laten. FF een beetje elektro leeg blazen.:D

junk!! , jullie allemaal trouwens !

door de week is mijn hobby werken :p ,heerlijk gewoon , ik kan er geen genoeg van krijgen , ik baal dat het straks weer weekend is , ik zou me dood vervelen 8-O :p

@PH-ILS (en de rest die de meeting organiseerde): Bedankt hè! :evil: Kost me weer klauwen met geld. :banana:

Het zal niet het beste model zijn. Maar alle spulletjes in het NL Warehouse, van de week in huis. Dit is een glasvezel romp en balsa vleugels met een acceptabele spanwijdte van 2.6 metertjes (liever 3,5 gehad maar je moet ergens beginnen). Goed voor de huckepack maar ook slepen (sleephaakje erbij bestolen). Kunnen we gaan oefenen met zeulen of gewoon lekker zelf op elektro naar boven knetteren. 8) En anders gewoon voor de FunFly. Voor 210 eypo een complete setup inclusief twee LiPo's, de nodige servo's, regelaar etc. :hammer:

ASK21-SUB4.jpg

Als ik de Last Down niet tegen gekomen was, was dit de keuze geweest.
Hij was indertijd niet beschikbaar.
Sleur, goede keuze en....... GLIDERS FOREVER!!!!!!!

vandaag maar voor een total make-over naar de plastisch chirurg geweest...

full
full
full

full

Hopelijk ben ik nou van die ellende af, Donderdag terug voor controle om te kijken of het litteken goed geneest

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back