Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de chirurg zei dat perfectie niet meer te verbeteren valt, dus hij heeft het bij onderhoud gelaten
Is voor de opnames van het nieuwe seizoen "Medische Missers". :rolling:En wanneer gaat die make over beginnen dan ? Tot nu toe ben je er zo te zien niet bar veel mee opgeschoten.....
Is voor de opnames van het nieuwe seizoen "Medische Missers". :rolling:
Zeker die fiets gekocht toen je oog nog dicht zat? 8O
Die chirurg zei nog: "Ik zie het niet meer zitten". :lol:
/genoeg gelachen :nooo:
Hey Edwin,
Beterschap. Das inderdaad lastig. Heb ik ook een keer gehad. Kwam door een messing splinter die in mijn huid was geraakt tijdens het graveren van een naamplaat.
Dat dacht ik ook gelijk. Alsof magere Hein echt bij je staat. Echt wel een slechte timing van die chauffeur, had beter die Ratelband 2.0 voor zijn flikker kunnen rijden. :?Rutte staat verkeersslachtoffer dodelijk ongeluk bij | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
en das dan het laatste dat je ziet voor je doodgaat.............alsof het niet erg genoeg is?????
Dat dacht ik ook gelijk. Alsof magere Hein echt bij je staat. Echt wel een slechte timing van die chauffeur, had beter die Ratelband 2.0 voor zijn flikker kunnen rijden. :?![]()
Ik heb alle foto's van de Biglift meeting tot nu toe bij elkaar verzameld en in de fotomap gezet van de Aeroclub
Klik hier
Daar gaat wel goed komen hoor.zl ik de kabel meenemen sleur kan je even kijken
@PH-ILS (en de rest die de meeting organiseerde): Bedankt hè! :evil: Kost me weer klauwen met geld.![]()
Het zal niet het beste model zijn. Maar alle spulletjes in het NL Warehouse, van de week in huis. Dit is een glasvezel romp en balsa vleugels met een acceptabele spanwijdte van 2.6 metertjes (liever 3,5 gehad maar je moet ergens beginnen). Goed voor de huckepack maar ook slepen (sleephaakje erbij bestolen). Kunnen we gaan oefenen met zeulen of gewoon lekker zelf op elektro naar boven knetteren. 8) En anders gewoon voor de FunFly. Voor 210 eypo een complete setup inclusief twee LiPo's, de nodige servo's, regelaar etc.
![]()
Ik heb alle foto's van de Biglift meeting tot nu toe bij elkaar verzameld en in de fotomap gezet van de Aeroclub
Klik hier