Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even een vorkje prikken in Leiderdorp, via Oegstgeestistan naar kantoor nog wat papier verpesten en dan ook maar vroeg weekend.

wissenoegstgeest.jpg

*noteert voor het vrijgezellenhuis*

- Terras met ligstoelen op het zuidoosten
- Bar met bediening
- Muziekje (niet te hard, misschien via speakers in ligstoelen)

Check, leuk verslag erbij enzo. Misschien zit er nog wel een verrassing in.

Dit weekend niet tennissen. Gisteravond al even wat gedaan dus beweging is weer geweest. Varen zit ik wel aan te denken, is er mooi weer voor. Ellende is dat als het goed weer is om te varen het ook om te vliegen is.

Wat dacht je ervan als jullie testen en ik aanwijzingen geef met een pilsje in de hand? Kan ook op Hoogtij dan is hij meteen Hoogtij proof :)

Eerst Jasper even ontvangen. Zou hier om 10:30 zijn maar het is inmiddels al 10:33 ;)

op ht een vlieg / rij meeting houden zie ik wel zitten , vliegen kan zeer goed op ht .

Zo lekker in het zonnetje in de tuin,en lekker een pilsje naar binnen laat glijden.Lang leve de :zon:

idem , eerst nog een pintje op het werk genuttigd , nu lekker in de tuin napinten met een heerlijk zonnetje :thumbsup:

morgen helaas weer een werk bekijken , flinke binnenklus , dus gaat ff duren .

zondag gezinnetjesdag , dus ik skip de hobby dit weekend , volgend weekend maar weer zien .

veel plezier allemaal ;)

weer heerlijk gevlogen vanmiddag met dit schitterende weer!
Landen ging met advies van Jasper steeds beter ook.
Helaas laatste vlucht op geringe hoogte net na de start motoruitval; niet goed opgevangen........resultaat: 1 Leki kaput en 1 ego met lichte schade....:bad-words:
Positive noot; de Leki lever wel alle onderdelen om de Curare compleet te maken, dussssssss......I'LL BE BACK!!!!!!! :D

Verder gewoon een heerlijke middag zo, en Alonso heeft ook weer gevlogen!! :thumbsup:

Ik ga natuurlijk niet opgeven :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back