Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ marsje: logo heb ik, wordt wel pas vanavond.
@roonroon: thanx
@burp: ik hou van verrassingen
Check, leuk verslag erbij enzo. Misschien zit er nog wel een verrassing in.
Dit weekend niet tennissen. Gisteravond al even wat gedaan dus beweging is weer geweest. Varen zit ik wel aan te denken, is er mooi weer voor. Ellende is dat als het goed weer is om te varen het ook om te vliegen is.
Wat dacht je ervan als jullie testen en ik aanwijzingen geef met een pilsje in de hand? Kan ook op Hoogtij dan is hij meteen Hoogtij proof
Eerst Jasper even ontvangen. Zou hier om 10:30 zijn maar het is inmiddels al 10:33![]()
Zo lekker in het zonnetje in de tuin,en lekker een pilsje naar binnen laat glijden.Lang leve de :zon:
Zojuist ff op een paar knoppen gedrukt, met als resultaat : 22 dagen Rhodos voor Siggy deze zomer....voor weinig natuurlijk;-)
Zojuist ff op een paar knoppen gedrukt, met als resultaat : 22 dagen Rhodos voor Siggy deze zomer....voor weinig natuurlijk;-)