Sleurhutje
Forum veteraan
*zich suf rekent aan een subwoofer voor op het veld* 8O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
GROOT en ZWAAR*zich suf rekent aan een subwoofer voor op het veld* 8O
Hahaha, ik zag een trailer van Der Untergang, komt morgen op televee. Ik moet er toch maar eentje zien te maken over de ACH. :rolling:*zich suf rekent voor een drankvergunning op het veld*
gaat goed samen met de subwoofer![]()
Nee, al die specs heb je niet van een losse woofer zonder verpakking en al jaren niet meer geleverd wordt.als je de tiele en small parameters heb van de driver dan is het een kwestie van invullen op een willekeurige website met een calculator daarvoor![]()
Yep, en die 5cm ook. Multi-functionele Glory Hole...Die lengte van 23cm klinkt bekend:lol:
Lengte, van zijn neus... :teacher:Breedte of lengte ?;-)
Hahaha, ik zag een trailer van Der Untergang, komt morgen op televee. Ik moet er toch maar eentje zien te maken over de ACH. :rolling:
Nee, al die specs heb je niet van een losse woofer zonder verpakking en al jaren niet meer geleverd wordt.Ik weet nog uit een verleden dat de fs 33Hz is en de Vas iets van 10 liter. Verder dat de woofer 8" is en meer niet echt. :? Maar met wat onnette berekeningen (gemiddelde Q-getallen) zit ik op zo'n 61 tot 63 liter volume en een poort van 5cm diameter en lengte van 23cm.
Ik wel maar heb er lak aan@Sleur
Ik zeg altijd, het moet of uit de lengte of uit de breedte.
Tot op heden nooit klachten gehad;-)
Ik wel maar heb er lak aan![]()
Snoek,telefoon is naar zijn moer kan geen apps meer lezen,sterker nog ik kan helegaar niets meer.
Zal wel teveel bouwstof inzitten,morgen om 10 uur in heerhugowaard zijn klus opnemen,daarna bij jullie spullen lossen voor maandagSnoek,telefoon is naar zijn moer kan geen apps meer lezen,sterker nog ik kan helegaar niets meer.