Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*zich suf rekent voor een drankvergunning op het veld :D *

gaat goed samen met de subwoofer ;)
Hahaha, ik zag een trailer van Der Untergang, komt morgen op televee. Ik moet er toch maar eentje zien te maken over de ACH. :rolling:

als je de tiele en small parameters heb van de driver dan is het een kwestie van invullen op een willekeurige website met een calculator daarvoor ;)
Nee, al die specs heb je niet van een losse woofer zonder verpakking en al jaren niet meer geleverd wordt. :( Ik weet nog uit een verleden dat de fs 33Hz is en de Vas iets van 10 liter. Verder dat de woofer 8" is en meer niet echt. :? Maar met wat onnette berekeningen (gemiddelde Q-getallen) zit ik op zo'n 61 tot 63 liter volume en een poort van 5cm diameter en lengte van 23cm.

Breedte of lengte ? :-) ;-)
Lengte, van zijn neus... :teacher:

pinokkio.gif

Onderzoek heeft al zo vaak aangetoond dat de dikte belangrijker is dan de lengte. :yes: Sta je dan met je pseudo 23cm en een diameter van een sigaret. Dan maar een lekkere dikke sigaar. :lol:

Hahaha, ik zag een trailer van Der Untergang, komt morgen op televee. Ik moet er toch maar eentje zien te maken over de ACH. :rolling:

Nee, al die specs heb je niet van een losse woofer zonder verpakking en al jaren niet meer geleverd wordt. :( Ik weet nog uit een verleden dat de fs 33Hz is en de Vas iets van 10 liter. Verder dat de woofer 8" is en meer niet echt. :? Maar met wat onnette berekeningen (gemiddelde Q-getallen) zit ik op zo'n 61 tot 63 liter volume en een poort van 5cm diameter en lengte van 23cm.

Zou goed kunnen maar de vas is wel een hele belangrijke. Poort lijkt me niet reeel met zo'n kleine diameter. je zou de conus kunnen wegen daar is een truukje voor geloof ik. Oppervlakte van de conus is zo berekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back