Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht er iemand naar het veld komen die een elastiek heeft om mijn zwever de lucht in te slingeren.... meenemen!!!!! Ik zal er ook eentje bestellen met een grondankerpendingetje...... kunnen we die ook gebruiken als er geen Big liften in de buurt zijn om de rust te verstoren....:cool:
Ik zal dan toch maar binnenkort een sleephaak met servo in de EZ* zetten. :yes: Sleep ik je wel omhoog met een brok piepschuim. :rolling:

Veld bij Nauerna is niet te rijden...gras is nooit echt kort.Om te vliegen prima, maar de Baja zal er niet lekker doorheen komen.
Kom op, heb je 26cc of meer en dan kom je niet door het gras? Nog nooit last van gehad met mijn Baja. Gewoon lekker noppenbanden en knallen. Na 3 rondjes is het gras weg en heb je een mooi baantje. :mrgreen:

ikke wel aanwezig maar niet vliegen, zender is naar de zender maker, home knopje was stuk, dus kom wel gezellig veld, hangen.
In de categorie inkoppertjes.... Zeg het maar: F _ T _ _ A
smiley-lol.gif

Mocht er iemand naar het veld komen die een elastiek heeft om mijn zwever de lucht in te slingeren.... meenemen!!!!! Ik zal er ook eentje bestellen met een grondankerpendingetje...... kunnen we die ook gebruiken als er geen Big liften in de buurt zijn om de rust te verstoren....:cool:

Hey bro, ik heb nog een startelastiek!!

Grtz

Ik ga met Bryan vanmiddag ook nog ff vliegen, maar eerst om 12:30 naar AZ -tegen PEC Zwolle. Nou dat zal wat worden met Bryan als Ajax fan:thumbsup:.

Kaarten gekregen, dus moet maar. Voordeel dat Ajax vandaag ook nog eens kampioen wordt. Vanavond dus nog een feessie in Amsterdam.:celebrate:

Ik zal dan toch maar binnenkort een sleephaak met servo in de EZ* zetten. :yes: Sleep ik je wel omhoog met een brok piepschuim. :rolling:

Kom op, heb je 26cc of meer en dan kom je niet door het gras? Nog nooit last van gehad met mijn Baja. Gewoon lekker noppenbanden en knallen. Na 3 rondjes is het gras weg en heb je een mooi baantje. :mrgreen:

In de categorie inkoppertjes.... Zeg het maar: F _ T _ _ A
smiley-lol.gif

ik zeg het, fucktaba,

Kaarten gekregen, dus moet maar. Voordeel dat Ajax vandaag ook nog eens kampioen wordt. Vanavond dus nog een feessie in Amsterdam.:celebrate:

Feessie op P2 van de Arena.. zal een dolle boel worden.
Anders een feessie op het leidseplein maar die gasten hebben allemaal een chromosoom te weinig :yes: :wink: ik zou daar niet tussen willen staan, die gasten gaan zeker slopen en knokken.

http://m.nrc.nl/nieuws/2013/05/04/deel-van-aanhang-ajax-wil-de-mogelijke-huldiging-morgen-boycotten/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back