Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo druk dagje op het werk gehad met als toetje nog even de over uren in omdat de robot lijn besloot in een storing te gaan.
Nu ff nog wat lipo's laden en maandag maar even vliegen. :D

by the way; goedemorgen allemaal!
is hier al bijna half 1, blijft gek dat tijdsverschil, nog een paar uur en mijn eerste dag hier zit er al weer op.

Dat eten met chopsticks ben ik wel gewend van Sushi en sashimi, maar het eten van rijst met die dingen???
Geen wonder dat die Chinezen zo dun zijn, met die dingen krijg je niet veel binnen.......

Goedemorgen allemaal,

Super lekker weer de komende dagen en ik moet me om 9:45 melden in het Rode Kruis ziekenhuis. 2 dagen binnen liggen in een bed. Nou ja kan er maar van af zijn. Hopelijk dinsdag einde van de dag weer weg.

Hopelijk krijgen ze die niersteen te pakken. :thumbsup:

Goedemorgen allemaal,

Super lekker weer de komende dagen en ik moet me om 9:45 melden in het Rode Kruis ziekenhuis. 2 dagen binnen liggen in een bed. Nou ja kan er maar van af zijn. Hopelijk dinsdag einde van de dag weer weg.

Sterkte.

@Knaller; niets mis met hobbymaniac :nooo:, hij had alleen niet alle spares die ik nodig had.. fast-lad wel :)

Keigoed bezig man... :mrgreen: Suckes, vooral de napret zal niet echt een positieve ervaring zijn vrees ik. :? Vanavond even pintje bij je komen halen. :celebrate: Het moet allemaal goed doorspoelen hè. :yes: ;)

@Knaller; niets mis met hobbymaniac :nooo:, hij had alleen niet alle spares die ik nodig had.. fast-lad wel :)
Oh, jij bent ook zo'n one-stop shopper. Als ze bij eentje alles hebben, dan daar bestellen. :yes: Doe ik ook. Ik heb er een hekel aan om bij 3 of 4 verschillende alles vandaan te halen. En als je toch moet wachten op een specifieke winkelier, dan maar tegelijk op alles wachten. ;)

Het weer voor donderdag en een beetje vrijdag ziet er niet veelbelovend uit. Jammer voor een evenement als bij de FMS. Weet iemand al wanneer we gaan nachtvliegeren? Zal wel zaterdagavond worden, hoewel er dan ook nog aardig wat wind wordt voorspeld (gelukkig zitten ze er in 95% van de gevallen naast :p).
5vyrsz.png

En vrijdag geen schaapie voor Sleur, even druk met andere dingen roggelen (positief, niet gerelateerd aan de gezinsperikelen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back