Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Fanatiekeling
Komt goed man. Ik hoor wel van je. Hoeft niet persee op het veld Ik ken wel meer beschutte plekjes.
Goedemorgen allemaal,
Super lekker weer de komende dagen en ik moet me om 9:45 melden in het Rode Kruis ziekenhuis. 2 dagen binnen liggen in een bed. Nou ja kan er maar van af zijn. Hopelijk dinsdag einde van de dag weer weg.
Hopelijk krijgen ze die niersteen te pakken.![]()
Keigoed bezig man...Hopelijk krijgen ze die niersteen te pakken.![]()
Oh, jij bent ook zo'n one-stop shopper. Als ze bij eentje alles hebben, dan daar bestellen.@Knaller; niets mis met hobbymaniac :nooo:, hij had alleen niet alle spares die ik nodig had.. fast-lad wel![]()
Goedemorgen allemaal,
Super lekker weer de komende dagen en ik moet me om 9:45 melden in het Rode Kruis ziekenhuis. 2 dagen binnen liggen in een bed. Nou ja kan er maar van af zijn. Hopelijk dinsdag einde van de dag weer weg.
Hopelijk krijgen ze die niersteen te pakken.![]()
En ook in de gaten houden of je überhaupt geen label aan je teen krijgt. 8O Misschien verstandig om de voorkeur voor bloemen en muziek door te geven. :?zou wel ff zelf het kaartje aan je teen checken....Man is prostaat kwijt na blunder Leids ziekenhuis | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl