Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de tent omgeruild... de vorige bleek de verlichting er niet in te zitten terwijl dat wel erin hoorde te zitten. Prima service bij Decathlon naast de Arena.

20130510_124342_zpsfa0d9c9a.jpg
Ik ga op vakantie en neem mee.............
Je kijkt wel als een boer met kiespijn ;)

Vaak genoeg gezien met die opgooi tenten , als het moment komt om op te breken , gaan ze driftig vouwen en op het laatst springt ie weer open :shock: , dan kijken ze dus echt als een boer met kiespijn (waarschijnlijk omdat ze dat dat dan ook hebben , van de klap) :rolling:

Men slope ene joystick, knutselt dat aan een microcontroller, lcd schermpje en een FrSky TX-module. Dan nog een aansluiting voor de sim om te controleren, dikke UBEC en de FrSky ontvanger met wat servootjes. Je programmeert je een paar dagen suf, gaat fouten opzoeken en oplossen en uiteindelijk 8 kanaaltjes probleemloos te besturen. De basis werkt, simmen via de joystick. 8)

/nerd hè?! 8O :pc:

Laatst bewerkt door een moderator:
gaaf Sleur!
Nu nog een gashendel en voetpedalen voor het richtingsroer en op het veld in een stoeltje zitten vliegen :D
Gashendel zit er al op maar het dekseltje lig op z'n kop. Als je nog eens kijkt, zie je dat ik wat rommel onder het dekseltje om gas te geven. :yes: Richtingsroer zit ook op de stick, die is om z'n as te draaien. Gewoon alles met een hand te bedienen. Met die andere kun je neuspeuteren, koffie drinken, fappen of whatever. 8)

Beetje doorknutselen en programmeren. Dan in de Sky Hoer deze ontvanger zetten. 8) Meeste programmeren is nu het hele menu systeem met trims, end points, expo etc. Uiteraard ook allemaal via dezelfde joystick te bedienen.

En het mooie is ook nog, de zendmodule is met telemetrie. De ontvangen gegevens kunnen weer op het displaytje getoond worden. :lol:

Het is (was) deze joystick:
extreme3dprotwist.jpg

Wat denk je hoeveel wind er stond :wink:

tja , hij heeft daar immers gezinsdag :)

:yes:

Net zo een vara kassa testpanel type :rolling:.Zijn wel makkelijke tentjes hoor Phil :D,minder gekloot als onze vouwwagens

Dat zeker maar een stuk minder ruimte

En 2 cola voor papa :confused: ;)

:cool:

@ Sleur: ziet er goed uit

Moggûh :morning: Koffietijd :yes:

Straks alle elektronica in de joystick wegwerken. Bij de Baco even kijken voor een kastje waar de module, UBEC en het display in kunnen (misschien ook een 3S LiPo). Misschien de Funfly met deze besturing doen. 8O 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back