Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ik iets meer kon werken voor minder:hammer:
Vandaar die nieuwe zwarte vlaggen... :?

Bij ons gaat het om netto resultaat. En overal waar ik kom is het een groot klaagzang over de grote ICT'ers met hun superdikke hokjeswurgcontracten. Zo doen wij dat niet. Wij hoeven niet het maximale te verdienen bij de minste inspanning. Gewoon economisch en efficiënt meedenken, belang van de klant staat voorop. Erg cliché maar het werkt wel. Soms moet er wat water bij de wijn (daarom drink ik alleen bier :celebrate: ).

/maar weer joystickprogrammeren gaat :pc:

Zo :p , Dat scheelt een hoop tijd zeg...

Als je voorheen een paar dagen weg was moest je 14 pagina's teruglezen....:?

(nu maar eentje ) :rolleyes:

*verder inpakken gaat *

Hopla, de chaos aan elektronica aan de joystick past in een doosje. 8) Nog even een oude 6S 3300mAh met een defecte cel aanpassen naar 3S. Kan er dan mooi in geplakt worden. :D Broerlief maakt een RVS plaatje met beugeltje zodat het kastje als dashboard achter (of is het nou voor :?) de stick komt.

Nog een sta-tafel regelen. Wordt relaxt vliegen met nootjes en fris erbij. :rolling:

controller_boxed.jpg

Als die gewoon 4 kanalen in is en de rest doet de flybarlessdingescontroller dan is het geen probleem. Ik heb throttle, roll, pitch, yaw. Dat is voor resp. gas, aileron 1, elevator en rudder. Het 5e kanaal is een kopie van aileron 1 voor een tweede servo op rolroer. Wanneer gekozen wordt voor vliegend vleugeltje, zijn aileron 1 en 2 de elevons. Verder nog een kanaal aan/uit voor de ontspanner van een camera of zo. En twee kanalen voor het bewegen van de head cam, mocht ik ooit nog gaan FPV'en.... Dat zijn 8 kanaaltjes bezet. :D

Ik twijfel nog tussen eerst oefenen met een piepding of gelijk maar in de Sky Hoer III. Die laatste moet wel kunnen op zich, het blijft een trainertje en op de sim gaat het nu ook best goed. Zelfs rugvluchten, loopings, rolls en stall turns gaat goed met de joystickbesturing. :lol:

de zender stel ik in op 1 servo Sleur en de Vbar doet de rest maar met 4 kanalen ga je het niet redden denk ik.
Wat heb je dan nog meer nodig? Idle-Up? Head Lock?

Throttle = Collective
Aileron/Elevator = Swash Roll/Pitch
Rudder = Tail

Veel meer spannends heeft een heli op zich ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back