Sleurhutje
Forum veteraan
Tsja, die leuje varkens in Zaanstad zeker. De rest van de wereld was gisteren al begonnen.goede morgen alle we mogen weer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, die leuje varkens in Zaanstad zeker. De rest van de wereld was gisteren al begonnen.goede morgen alle we mogen weer
Ja dat ziet het zeker, maar ik voel nu een opluchting van 1000%. Jezus wat een goed gevoel. Nu veel water en bier drinken om de boel nog ff lekker door te spoelen.
En eindelijk weer normaal plassen...................heeeeerlijk.
Hopelijk ben ik er nu klaar mee.
Nu wil ik vliegen. Einde van de dag gaat de wind een beetje liggen, dus................
Hey Japser, is dit niks voor je? Lekker cheap!
700 Canopy DFC kleine transportschade aan de vookant hobbymaniac.nl
Zeker een goedemorgen. Net in het ziekenhuis geweest om die drain te laten verwijderen. Ging gelukkig snel en met wienig pijn. Kwam waarschijnlijk omdat ik door 3 mooie vrouwelijke artsen geholpen ben. Dat was wel even een verrassing. Ding is er nu uit en moet zeggen schrok me rot hoe groot dat ding was. Sta er niet van te kijken dat ik daar last van kreeg. Hier een afbeeling hoe dat er uit ziet. Was zo'n 25cm lang.
Nu lekker opgelucht. Voelt in iedergeval goed.
![]()
Inclusief wortel tot aan de eerste lendewervel is dat. :teacher: Valt dus wel mee hoe gelukkig ze daar van worden. :rolling:25cm????? Als je dat kwijt kunt kun je een hoop vrouwen gelukkig maken.........![]()
De aarde warmt op en de lente koelt af. Het gaat echt niet goed met het klimaat. Nou ja, alles beter dan een frisse wind zoals in Oklahoma. :lol:
Ik kijk er wel naar uit....
![]()
Inclusief wortel tot aan de eerste lendewervel is dat. :teacher: Valt dus wel mee hoe gelukkig ze daar van worden. :rolling: