Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker een goedemorgen. Net in het ziekenhuis geweest om die drain te laten verwijderen. Ging gelukkig snel en met wienig pijn. Kwam waarschijnlijk omdat ik door 3 mooie vrouwelijke artsen geholpen ben. Dat was wel even een verrassing. Ding is er nu uit en moet zeggen schrok me rot hoe groot dat ding was. Sta er niet van te kijken dat ik daar last van kreeg. Hier een afbeeling hoe dat er uit ziet. Was zo'n 25cm lang.
Nu lekker opgelucht. Voelt in iedergeval goed.

Ja dat ziet het zeker, maar ik voel nu een opluchting van 1000%. Jezus wat een goed gevoel. Nu veel water en bier drinken om de boel nog ff lekker door te spoelen.

En eindelijk weer normaal plassen...................heeeeerlijk.
Hopelijk ben ik er nu klaar mee.:thumbsup:

Nu wil ik vliegen. Einde van de dag gaat de wind een beetje liggen, dus................

Bier drinken??:confused:.....euh , ik moedig het aan hoor daar niet van maarre.... Dat lust jij niet toch? En ik zou ook ff wachten ivm die medicijnen die je kreeg ;)

Bier moet je in dat geval gewoon leren drinken. Eenmaal gewend, is er geen ontkomen meer aan. :celebrate: ;)

@3DMans: Mooi dat het achter de rug is. Was een hoop gelul en gezeik zo. :mrgreen:

Ja dat ziet het zeker, maar ik voel nu een opluchting van 1000%. Jezus wat een goed gevoel. Nu veel water en bier drinken om de boel nog ff lekker door te spoelen.

En eindelijk weer normaal plassen...................heeeeerlijk.
Hopelijk ben ik er nu klaar mee.:thumbsup:

Nu wil ik vliegen. Einde van de dag gaat de wind een beetje liggen, dus................

Waren ze de drain vergeten of moest ie er sowieso nog uit ;)

Goed dat je van het probleem verlost bent, lijkt me een pijnlijke aangelegenheid.

Goede site. :thumbsup: :nooo:

fu26x0.png

Of bedoel je deze link?

De aarde warmt op en de lente koelt af. Het gaat echt niet goed met het klimaat. Nou ja, alles beter dan een frisse wind zoals in Oklahoma. :lol:

Ik kijk er wel naar uit....
eindelijk_vakantie.gif

Zeker een goedemorgen. Net in het ziekenhuis geweest om die drain te laten verwijderen. Ging gelukkig snel en met wienig pijn. Kwam waarschijnlijk omdat ik door 3 mooie vrouwelijke artsen geholpen ben. Dat was wel even een verrassing. Ding is er nu uit en moet zeggen schrok me rot hoe groot dat ding was. Sta er niet van te kijken dat ik daar last van kreeg. Hier een afbeeling hoe dat er uit ziet. Was zo'n 25cm lang.
Nu lekker opgelucht. Voelt in iedergeval goed.

25cm????? Als je dat kwijt kunt kun je een hoop vrouwen gelukkig maken.........:D

De aarde warmt op en de lente koelt af. Het gaat echt niet goed met het klimaat. Nou ja, alles beter dan een frisse wind zoals in Oklahoma. :lol:

Ik kijk er wel naar uit....
eindelijk_vakantie.gif

die klimaatverandering is zeker merkbaar , vroeger kon je gewoon nog buiten schilderen , dat gaat tegenwoordig niet echt meer , of te nat en als het droog is waait het gemiddeld wk 5 :eek:
de temperatuur is ook een beetje van slag , ik had vandaag het gevoel dat het november was :-?

maar laat maar komen dat gore winterweer , ik gaat weer een maand binnenwerken :thumbsup:

Junkie, het is de schuld van de kunststof kozijnen. :yes: :sniper: 8O

En de temperatuur een beetje van slag? Ik heb gisteren gecontroleerd of er nog genoeg antivries in de radiator en ruitensproeier zat. Binnenkort weer ruiten krabben. :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back