Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
HK heeft de lipo's bij mij afgeleverd :banana: Lekker snel zo bij HK Nederland.
Jasper zou jij ze kunnen solderen vanaaf?

Het weer ziet er goed uit, dus wel eerst ff vliegen vanavond. :thumbsup:

@Phil, wat voor stekkers komen er op Deans?
Heb hier nog wel een 4S liggen met deans, dan kan je straks al ff vliegen.

Onverwachte werkzaamheden vanmiddag...
Achterklep van de Opel wilde na het boodschappen doen alleen maar met de noodbediening open. Best lastig :(

Je zal maar willen vliegen en je kan niet bij je kist. Ook niet bij de noodbediening want het vliegtuig staat dan in de weg...

Om bij de schakelaar te komen moest het achterpaneel eraf, daarna het plastic aan de buitenkant van de klep om daarna eindelijk bij het schakelaartje te komen.
Gelukkig werkte de switch nog wel maar was de hendel vast gaan zitten door vocht/corrosie.
Alles glimmend opgepoetst en weer teruggeplaatst. Toch drie uurtjes verder...
Vandaar dat die schakelaars bij Opel zo duur zijn ;)

Nu twee uurtjes maaien ;)

Het weer ziet er goed uit, dus wel eerst ff vliegen vanavond. :thumbsup:

@Phil, wat voor stekkers komen er op Deans?
Heb hier nog wel een 4S liggen met deans, dan kan je straks al ff vliegen.

Ik heb Deans ja maar...

De aileronservo's moet ik nog plaatsen, ik had niet meer genoeg stekker om de servodraden te verlengen. Gisteren ff de stekkers besteld, zullen morgen wel binnenkomen :yes: Ik hoop dat het zaterdag of zondag een beetje weer is... dan kunnen we maidenen :banana:

@ Savage: hou je klep :D ;)

weer_zps742f272f.jpg

Ik heb Deans ja maar...

De aileronservo's moet ik nog plaatsen, ik had niet meer genoeg stekker om de servodraden te verlengen. Gisteren ff de stekkers besteld, zullen morgen wel binnenkomen :yes: Ik hoop dat het zaterdag of zondag een beetje weer is... dan kunnen we maidenen :banana:

@ Savage: hou je klep :D ;)
Heeft jij een servostekkertjes tang :rolleyes:,heb hier aardig wat van die stekkertjes meuk liggen.Bedoelt om de draden in batterijbox van de Baja drastisch te verminderen ;)

@Siggy, Ik ben weer als nieuw. Voel me super.

Gelijk ff mijn nieuwe tafeltje testen. Ik zeg prima voor elkaar. Dingen waren vorige week bij de Aldi in de aanbieding. 3 stuks voor €49,99.
2013-05-23184121_zps69033c28.jpg

Nu eerst ff eten daarna naar Joop en dan kom ik ook naar het veld... zonder vliegert
Ja, ook weer eens thuis na een rondje Rotterjeknor/Heerhugozwaard. 8O Geen tijd gehad om mijn eigen auto op te pikken op kantoor. Dus maar met de bedrijfshoerenkar naar het veld en de club. Helaas luggen alle vliegspullen in mijn eigen auto. :cry: En hopelijk ligt het er morgen ook nog in. ;) Nou ja, anders kom je nog eens aan wat nieuws. :yes:

Tot zo....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back