Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas uitverkocht ;),nah even de alu rearhubs van GH eronder gaat zetten.De plastieke waren alweer gescheurd,begrijp er niks van.Lekker aan de knutsel.Morgen even afmaken,eerst zwemmen met de oudste,daarna weer baja bouwen.Phil,je kunt in alle rust vliegen hoor op HT ;)

Lekker bezig Junkie, mijn EZ kloon zit in elkaar. Net de vleugels vast ge-epoxiet :mrgreen: Die komt nooit meer los. Zo de accu's laden en klaar ben ik.

Lekker bezig Junkie, mijn EZ kloon zit in elkaar. Net de vleugels vast ge-epoxiet :mrgreen: Die komt nooit meer los. Zo de accu's laden en klaar ben ik.

ik denk dat ik ook de vleugels gewoon vast lijm , anders heeft het verstevigen van de vleugels ook geen zin , bij de ez'tjes gaat dat in elkaar vallen vd vleugels toch altijd uitlubberen .

morgen ff bij strand IJmuiden uitwaaien mit das gezin , staat een stevige wk 6 , dus de silent mite gaat mee :p , volgas met 5kmpu tegen de wind in battelen :)

trusten , lekker naar het regen gekletter luisteren :onweer: :D

Getrouwd op 24-05-2013

Allen,

We hebben ons gister kostelijk vermaakt. Een heerlijke dag, prachtig mooi weer (en dat gezien de afgelopen dagen erg slecht was, gezien mag worden als uitzonderlijk!)

Zoals ik al eerder aan gegeven had, i should picture it, or it didn't happen, hierbij de foto's.

943135_619651201379996_1649307618_n.jpg

971925_619651254713324_2072022250_n.jpg

400784_619651361379980_299037090_n.jpg

580185_619651414713308_1598546317_n.jpg

ach al die moeite voor die ene vlucht :onweer:

ziet er netjes uit junk, ook foto van de setup die je gebruikt ?

hahaha , nee een ez'tje gaat bij mij wel een halfjaartje mee , mits snoek er niet overheen rijd :rolleyes: ;) , daarna gaat hij in de kliko wegens piepschuim moeheid :D

setup is een binnenloper vh merk mega met zo'n 3800 kv meen ik, met een 80A regelaar , zat in mijn funjet ,en lag nog op da plank .

verder sterke metalgears servo's erin , en gaan met die flexbanaan ;)

felici spijkert :music:

@Spijker, gefelicitaart...........lekker bezig.

Zo vandaag naar Valkenburg geweest. FF kijken bij het lijnvliegen, heli vliegen, zweven, schaalvliegen en pylon vliegen. Was koud en rustig daar, maar wel leuk. Daarna mijn computer opnieuw geïnstalleerd met W7 en lekker een chineesje er bij. Alles werkt weer.

Hopelijk morgen een beetje knap weer. Moet wat filmen met de quad. Nou ja we zien het wel. Morgen ook nog wat spullen ophalen voor mijn 700.

Nu lekker even wat progjes installeren.

Dank allen!

@Phil; we gaan een weekje naar Drenthe. Laat het lekker regenen, we hebben een 6 persoons bungalow met z'n tweetjes incl een whirlpool en een sauna.. Wij komen het weekje wel door! :yes: :)

Feli spikkel.

Nu de huwelijksnacht?

*foto of..............*

Wij hebben overheerlijk geslapen op de huwelijksnacht.. we waren vannacht zo brak dat we wel wat slaap konden gebruiken hahaha....

Dank allen!

@Phil; we gaan een weekje naar Drenthe. Laat het lekker regenen, we hebben een 6 persoons bungalow met z'n tweetjes incl een whirlpool en een sauna.. Wij komen het weekje wel door! :yes: :)

Wij hebben overheerlijk geslapen op de huwelijksnacht.. we waren vannacht zo brak dat we wel wat slaap konden gebruiken hahaha....

Hahaha zo gaat dat meestal tijdens de huwelijjsnacht. Eerst geld tellen en daarna lekker slapen.
Geniet er van in Drenthe :thumbsup: Jullie zullen je vast wel vermaken :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back