Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het geluid van zo'n HD is gewoon uniek. Als zet je er een andere V-Twin naast, een HD klinkt gewoon als een HD. :yes: Dat geldt ook voor die dikke Corvettes met hun V8. Er stond ook een 6.2L Ford Tundra maar die maakte amper geluid, zelfs niet bij het gasgeven (wel gummend met vier wieltjes tegelijk). En ik moet zeggen dat er heel wat leuke modellen zijn naast de "standaard" HD's.

Die 50 haal ik nu wat sneller. :rolling: Het wordt kiezen tussen een ordinaire Saab 93 Cabrio of een Harley-Davidson. 8O De Saab kan ook rijden als het nat is, maar het geluid kan niet tippen aan de HD. 8) En ik neem aan dat je met een tweepitter ook mee mag rijden met de tweetakters? :oops:

Zo, weg met die autootjestroep. :bye:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Het geluid van zo'n HD is gewoon uniek. Als zet je er een andere V-Twin naast, een HD klinkt gewoon als een HD. :yes: Dat geldt ook voor die dikke Corvettes met hun V8. Er stond ook een 6.2L Ford Tundra maar die maakte amper geluid, zelfs niet bij het gasgeven (wel gummend met vier wieltjes tegelijk). En ik moet zeggen dat er heel wat leuke modellen zijn naast de "standaard" HD's.

Die 50 haal ik nu wat sneller. :rolling: Het wordt kiezen tussen een ordinaire Saab 93 Cabrio of een Harley-Davidson. 8O De Saab kan ook rijden als het nat is, maar het geluid kan niet tippen aan de HD. 8) En ik neem aan dat je met een tweepitter ook mee mag rijden met de tweetakters? :oops:

ik heb een jaartje de HD van oomlief mogen lenen , was zo'n dikke 1340 cc meen ik met beltdrive , was een sturgis , was idd wel erg gaaf !

dus ja ook met je harley ben je welkom als we straks allemaal op brommers en motoren rijden ,met een easystar in de rugtas om tussendoor ff op te gooien :p

Raar maar inderdaad een iemand die het op Dance Radio had gehoord (naast mij en T. dan). 8) Er waren slechts twee echte Hells Angels. De rest was gewoon van de Harley club uit Amsterdam (Amsterdam Chapter). Morgen weet ik wat het opgeleverd heeft.

Dank je sleurhutje.
15 kg is meer dan ik dacht.
De HK15328A kost $6,52:p
Is wel 12kg.

@erikkkkkk: Is een standaard maat servo. Ik zou een metal gear kiezen die 15kg of meer kan hebben. Gewoon verder goedkoop, bijvoorbeeld een Hobbyking of Bluebird. Of de servo weer precies op het midden terug komt, merken die kinderen toch niet met hun autootje. ;)

@Sleur: tweetakt en tweecilinder. .. lijkt wel wat op elkaar toch. Leuke trouwens, van dat trendsettend zijn....
@Knapper: mooi spuitwerk weer voor krissie :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back