Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nuh, geen gefladder op werkdagen Phil ;)

+ 1 , die tijd hebben we gehad ;)

net wel een stukje hercules gereden , echt een genotsaankoop dat ding :p
mocht iemand last hebben van een depressie , gewoon ff op mijn hercules gaan rijden , dan is het zo over ;)

Voor komend weekend de EZ2 klaar Sjunkie?

nou je het er over hebt , net een fullrange ontvanger uit de elektro dogfighter gevist , vlieg ik toch niet meer mee , oersaai .

de servo's voor de ez ff getest en op 0 gezet ,kunnen ze ingelijmd worden .

dus er word aan gewerkt :D

hopen dat we nog een dagje :onweer: hebben , dan krijg ik hem zeker af .

heb wel zin om er ff mee te straaljageren :p

Kan wel weg dus? ;-)

in principe niet , er zit veel te mooi spul in , goeie 60A multiplex roggelaar en die ordinaire snelle motor ,(die rode turnigy die burp ook heeft )

die setup wil ik op de reserve bank houden voor de ez'jes ;)

de dogfighter zelf word voorzien van een os 7,5cc fourstroke (ex vibrogym ) :p , lekker schaalvliegen met dikke sound :yes:

ff met de quad aan t spelen in de achtertuin..... Brouwers Residence

431032_528305353871619_1411279169_n.jpg

Eerst plek maken in mijn garage... :yes:

Oh ja, dit mag dus niet! :teacher: Was ook gisteren. 8O (sorry voor de VVS)

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, als ik dat papiertje had, had ik nu last van junkeritus investus gehad. 8O 8) Gelukkig ontbreekt dat lettertje nog steeds op mijn roze credit card. :p

junkeritus investus is heerlijk , volgende week hoop ik de ar 125 op te halen :D

maar eh , vette harleyette :cool:

ga nou maar vast dat extra lettertje halen , moet lukken voor zo'n 500 tot 1000 E , 1ste les aanvragen nog 8 lesjes en afrijden maar .

dan koop je om te beginnen een mb8 , maar die had je al staan geloof ik ?
,en gaan we lekker rondjes rijden , en kun je ff wennen , na je 50ste neem je maar een harley ;)

siggy : ja jij ook ff lessen , op de bank zitten kan altijd nog ;)

vraagje voor de ez kenners ;

zal ik ook mijn richtingroer activeren ? of is dat niet echt een toegevoegde waarde ?
zo'n ding vliegt toch niet meskant .

@junkie: Richtingsroer alleen als je er 3 à 4 cm over de hele hoogte bij plakt. Standaard richtingsroer heeft nauwelijks effect.

@junkie: Richtingsroer alleen als je er 3 à 4 cm over de hele hoogte bij plakt. Standaard richtingsroer heeft nauwelijks effect.

oke thanx .

ik activeer hem niet , een ez is niet bedoelt om figuren te vliegen ;)

Op een Harley rijden ook, ik heb nog 7 jaar te gaan :D:D

harley gaat niet passen in je box ;)

ez'tje vordert aardig , al dat pielwerk gedaan , maar nog genoeg te doen ,maar vh weekend wel gereed denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back