Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Naja, je bent nu al beter dan Jasper dus gaat lekker man![]()
ByM verloor zijn vleugels toch? :?
Dat stuk luchtruim staat er om bekend dat je vleugels verliest. Toch junkie?O ja dat was het probleem :wink:
Dat stuk luchtruim staat er om bekend dat je vleugels verliest. Toch junkie?Overigens ook boven het knollenveld aan de andere kant van de Dijk, vraag maar aan Gorby. :lol:
En een tip van algemeen nut: Controleer uw mailbox i.v.m. inschrijven voor de Funfly. :teacher:
*reeds ingeschreven per email*
Dat komt door het spamfilter van je provider
Aeroclub Heemskerk is de afzender, door het woord ero beland hij in je spamboxEven een uitzondering maken in je spamfilter en je krijgt gewoon weer mail van de club. :teacher:
Waar zijn mijn CC'tjes dan? :?alle andere erotische email komt anders gewoon binnen.........![]()
Waar zijn mijn CC'tjes dan? :?![]()
Geen schaap, lama of apalca. :teacher: Ik ga niet op mijn knieen achter zo'n beest zitten. :nooo: :lol:ik heb je emailadres niet .......
Kan me voorstellen dat je inmiddels wat behoeftig wordt; als man alleen...
een paar keer per week een schaap is natuurlijk niet hetzelfde, dat geblaat wordt je ook een keer zat:rolling:
Geen schaap, lama of apalca. :teacher: Ik ga niet op mijn knieen achter zo'n beest zitten. :nooo: :lol: