Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mais pieper bestellen gaat.....

[]

die heb ik al liggen , nooit gebruikt , gewoon niet neerstorten ;)

en anders choco joop inschakelen , die vond mijn ez in 3 delen terug , romp en 2 vleugeldelen lagen ver van elkaar ;)

Rond de 300 eypo nieuw. Zonde dus...

zonde idd , maar dat zou voor het eerst zijn dat een kist rond het veld niet meer terug gevonden word denk ik ?

met uitzondering van een paar lipo's dan :)

Het was iets verder van het veld, zeg zo'n dikke 1500 meter. 8O In de buurt van mijn oude kantoor. :?

Ja het was een behoorlijk stukkie. Was best eng.

Hé veldmuis. Ik wil nog wel een poging doen met mijn Twin Star FPV. Ik ga daar namelijk niet met mijn Quad rond vliegen. Vertrouw die bedrijven niet met al die WiFi zooi. Sleur heeft daar bij zijn bedrijf ook een hoop storing gehad. Gaat alleen pas woensdagavond worden. Zal de boel ff gereed maken. Kunnen we gelijk ff kijken op de daken van die bedrijven.

Dat zou super zijn jasper! Top dat je het aandurft. Met de quad daar absoluut niet. Zou niet willen dat je die verspeelt door storing van al die panden.
Ik ben zelf woensdagavond druk helaas.... :(

FF een berichtje voor Veldmuis en Knaller.

Jullie staan op het lijstje voor de Fun Fly en de BBQ.
Veldmuis. Laat ff weten wat je doet.

Knaller: laat ff weten wat je doet
Met name dan de BBQ. Er wordt vlees besteld voor het aantal personen dat ingeschreven staat. Dus ingeschreven personen betalen allemaal hun portie.

Voor de rest van de mensen. Als je met meerdere personen komt BBQen is dat wel verstandig om ook te laten weten. Moeten inkopen voor gedaan worden.

Gr. Jasper

Haal mij er maar weer vanaf Jasper ik weet niet hoe ik qua gezondheid ben aan het eionde van de week. Als ik me goed voel kom ik wel gewoon langs.

Mijn oude Nitro Raptor 50 vliegt nog steeds. Hij is niet meer te herkennen met die andere canopy. Maar Rob vliegt er nog steeds mee. Grappig hoor. Heb hem laatst in Valkenburg nog gesproken en hij is er nog steeds erg blij mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, iets van filmpje of anders niet gebeurt...:rolleyes:

even een samenvatting van zaterdag middag, het invliegen van de jet. :cool:

(ik kan hem zelf niet zien of die link goed werkt, dan maar even op de oude manier....

[URL="
modelairplane + jetcat p80 @ach flying field nl - YouTube[/URL]

(met dank aan Choco voor het vastleggen van de beelden!)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back