Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mogguh !! KOFFIE ???![]()
Whahaha, energieklasse A. :rolling: :rolling: :rolling:De fokker 50 heeft een R-waarde (isolatewaarde) van 2,5 cm2 K/W. Lekker warm en energiezuinig toestel.
Tsja, lig al twee uur "uit te slapen" omdat de bediening nog op één oor ligt. :?yep , word geregeld ivm vadertjesdag![]()
Jij klooit toch wat af he ?![]()
als je van de zomer wilt genieten dit jaar: snel vrij nemen!!! Tropische temperaturen verwacht op dinsdag en woensdag | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
heerlijk 2 daagjes zomer als je werkt
laat het over 3 weken maar knap weer worden , dan hoef ik niet naar fransenland af te reizen![]()
laat het over 3 weken maar knap weer worden , dan hoef ik niet naar fransenland af te reizen![]()
Er zit bij mij toch wel een verschil tussen tropisch warm en aangename temperatuur. Dat laatste zal eerder het geval zijn. Het weer is al net zo optimistisch als het CPB en de regering. :?
![]()
Waar wij heen gaan is het nu al prachtig en het word alleen maar mooier
Weer in Volonne. Bekijk weersverwachting van Volonne Provence - Alpes - Cote d'Azur | Zoover
Ik zou het er niet op gokken![]()
Die doppen zijn eigenlijk niet om te voorkomen dat je blok scheurt bij vries kou maar zijn casting gaten. Die gaten zitten er om boor rotzooi uit het blok te halen bij de fabricatie. Ze worden vaak vriesdoppen genoemd omdat ze inderdaad wel eens uit het blok springen als er water in bevriest. Echt het ik al verschillende blokken gezien waar de doppen nog keurig op zijn plek zaten en het blok netjes gescheurd was.
Om ze te vervangen is heet simpel. Gat in de oude maken en met een tang eruit trekken. Met locktite 271 de nieuwe in het blok tikken met een passende dop of zo en klaar ben je.
Simpel karweitje en door de knutselaar of zelfs prutser zelf te doen. Mij lukt het ook nl![]()
Zo, de Trex 550 wordt zodirect opgehaald.. Weer een heli minder.
Hou nu nog 2 heli's over (van de 5 die ik ooit eens tegelijk had)
Volgend seizoen maar weer eens storten op die heli krengen. Dit seizoen lekker vliegen met plankjes![]()
herinner me vaag iets van voorspellingen hieromtrent.........is toch zeker een paar maanden geleden :rolling: