Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit bij mij toch wel een verschil tussen tropisch warm en aangename temperatuur. Dat laatste zal eerder het geval zijn. Het weer is al net zo optimistisch als het CPB en de regering. :?

wwey5k.png

Er zit bij mij toch wel een verschil tussen tropisch warm en aangename temperatuur. Dat laatste zal eerder het geval zijn. Het weer is al net zo optimistisch als het CPB en de regering. :?

wwey5k.png

LOL :p

de werkelijkheid zal idd een minder mooi weerbeeld zijn , eerder herfst ;)

goed bezig kobus :p
Ik zou het er niet op gokken :D

we zien het wel , en anders lekker op den bonnefooi ;)

Die doppen zijn eigenlijk niet om te voorkomen dat je blok scheurt bij vries kou maar zijn casting gaten. Die gaten zitten er om boor rotzooi uit het blok te halen bij de fabricatie. Ze worden vaak vriesdoppen genoemd omdat ze inderdaad wel eens uit het blok springen als er water in bevriest. Echt het ik al verschillende blokken gezien waar de doppen nog keurig op zijn plek zaten en het blok netjes gescheurd was.

Om ze te vervangen is heet simpel. Gat in de oude maken en met een tang eruit trekken. Met locktite 271 de nieuwe in het blok tikken met een passende dop of zo en klaar ben je.

Simpel karweitje en door de knutselaar of zelfs prutser zelf te doen. Mij lukt het ook nl ;)

Weer wat geleerd :D thanks

Zo, de Trex 550 wordt zodirect opgehaald.. Weer een heli minder.
Hou nu nog 2 heli's over (van de 5 die ik ooit eens tegelijk had :rolleyes:)

Volgend seizoen maar weer eens storten op die heli krengen. Dit seizoen lekker vliegen met plankjes :yes:

Zo, de Trex 550 wordt zodirect opgehaald.. Weer een heli minder.
Hou nu nog 2 heli's over (van de 5 die ik ooit eens tegelijk had :rolleyes:)

Volgend seizoen maar weer eens storten op die heli krengen. Dit seizoen lekker vliegen met plankjes :yes:

herinner me vaag iets van voorspellingen hieromtrent.........is toch zeker een paar maanden geleden :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back