Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga ik voor een vleugelverbindingsstukje naar de RC shop kom ik terug met een nieuwe zender voor mijn zoon zijn buggy........ KUT hobby hebben wij toch..:cool:

@Jasper; een Goblin gekocht? Welk formaat? Ik weet mogelijk nog wel een 700 size te koop :D

Nee hoor ik heb geen Goblin gekocht. Wil er wel graag 1 hebben, dus als je er nog 1 weet dan hou ik me aanbevolen.

Had dinsdag mijn Copterx/Align clone de grond in gedrukt bij het oefenen van hurricanes. Heb nu een Align 450 PRO gekocht. Straks ff ophalen.

Nee hoor ik heb geen Goblin gekocht. Wil er wel graag 1 hebben, dus als je er nog 1 weet dan hou ik me aanbevolen.

Had dinsdag mijn Copterx/Align clone de grond in gedrukt bij het oefenen van hurricanes. Heb nu een Align 450 PRO gekocht. Straks ff ophalen.

you got me ;)

mij is hij afgerade.... de kleinere goblins geen probleem, maar de grotere breken de staarten gewoon vanaf. Plus dat de kosten hoog zijn als je crasht. Het uiterlijk daarentegen is echt wel super.

Gôh, best wel weer vervelend dat ze bij dat televisiebedrijf net toevallig vandaag een bedrijfsfeest met BBQ en bier hebben. :celebrate: :rolling: 8)

Ik zal eens informeren voor je Jasper, voor die goblin 700. Diezelfde gast vliegt nu met een goblin 500 en is daar meer mee te zien dan met de 700 (die staat nu stof te happen haha)

ik ben er vanavond waarschijnlijk niet heb ik weer een fnv vergadering, dit doordat het bedrijf (de gehele cacaotack ) te koop staat, en daar wordt ik niet vrolijk van, even afwachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back