Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sleurhut ; wanneer zal ik de dakkoffer bij je oppikken ? :p

nog een weekje en dan richting fransenland waarschijnlijk , of het moet hier in NL erg mooi weer gaan worden ,maar daar heeft ik niet zo'n vertrouwen in .

bovendien even nl ontvluchten spreekt mij ook wel aan ;)

ik zeg WEEKEND , net een grote binnenklus opgeleverd , dus ik heeft het verdiend !

geen gevlieg dit weekend ,wel lekker tuffen op de motoren met das gezin , word zondag prima weertje :p

Siggy : have a nice fly , zit je vanavond lekker met je reeD in grieksland :p, goed bezig !!

vntm

jasper wil je het meenemen naar de club die loctite?

Ik ook pas Zondag weer vliegen want dan gaat de zomer van start ;)

dank voor de feli"s!
Heb me wel de blubber geleerd de afgelopen weken; gaat allemaal in een noodtempo......
resultaat geeft wel veel voldoening, ben als gedeeld eerste geëindigd van de klas, samen met 3 anderen

Zou ik ook zijn :yes:

nummer1.jpg

best grappig die lui die met een sticker "werkverkeer" op hun busje/auto /vrachtwagen rondrijden .
alsof ik voor me lol op de weg rijd :?:mrgreen:

vandaag ben ik geen werkverkeer , maar gewoon lekker vrij , dus zal ik niet in de file gaan staan ;)

wel even naar de doelen motoren om de carb vd ar 125 ultrasoon te laten reinigen

daarna de motoren klaar maken voor das weekend .

werkse voor de werkenden , voor de vrijheidsstrijders , geniet ! ;)

best grappig die lui die met een sticker "werkverkeer" op hun busje/auto /vrachtwagen rondrijden .
alsof ik voor me lol op de weg rijd :?:mrgreen:

vandaag ben ik geen werkverkeer , maar gewoon lekker vrij , dus zal ik niet in de file gaan staan ;)

wel even naar de doelen motoren om de carb vd ar 125 ultrasoon te laten reinigen

daarna de motoren klaar maken voor das weekend .

werkse voor de werkenden , voor de vrijheidsstrijders , geniet ! ;)

Er stonden geen files hoor vandaag.:D

Goedemorgen allemaal,

Lekker ff werken en daarna weekend.
Om 18:00 Bryan ophalen. Heb er zin in.

Laptop werkt super. Nu druk aan het installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back