Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb alleen last van extreme vibrations volgens de vbar maar merk er zelf weinig van. Ik denk dat ik het ook maar zo laat.

Daar moet je ook een beetje doorheen kjiken. Die test kan je eigenlijk alleen doen door gewoon ff te hoveren of wat rond te vliegen. Geen 3D gaan vliegen en dan uitlezen. Als je dan nog vibrations hebt dan is er wel een probleem. Mooie van de Vbar is dat je kan uitlezen waar het probleem zit.

Verder niet gek door laten maken.

Dat weet ik. Toen jij er last van had heb ik jou precies hetzelfde verteld weet je nog :) :D Verder vandaag nog even de laptop mee naar het veld en verder afstellen. Ondertussen ook een bluetooth module gevonden voor 10 euro bij een webshop in nl, die op de vbar kan. Voortaan live alles uitlezen en afstellen via mijn mobiel.

Mijn postpakket is afgelopen vrijdag op de post gegaan maar het tracenummer geeft nog steeds geen resultaat bij postnl......begint nu wel een beetje vervelend te worden..... :/

Ik ben nu de lipo aan het vol melken. Ik ben er om 18:15 uur. Ik moet op het veld even de troep nakijken.

Gisteren een ongelukje gehad met een rompje die er vol gas over de grond vandoor ging. Zo ver ik kon zien was alles nog heel. De prop was alleen 2 cm korter geworden.

Gaat er morgen iemand vliegen ?

Ik rij na het werk ff langs om de EZ weer even te testen na een hek incident ...

Zwevertje heeft de eerste vlucht weer overleeft. Tis wel een uitdaging om dit ding normaal te vliegen want hij gaat beyond-piep-speed. De set-up is helemaal super.

Het ding stuurt nog voor geen meter maar daar kijk ik volgend jaar wel naar. Thermieken heeft tie gedaan en gaat aardig goed. Van de wind heb ik nu geen last meer. Ik kan niet wachten om weer te knallen.

Thanks PH-ils voor je videootje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back