Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gaat ook heerlijk kramperen dit jaar, alleen met de boys dat is....

Tent is gekocht en getest en goedbevonden. Evenals het kookstel, kampeerbedden, stoelen, lampen. ...enz.
Nu alleen nog een 12 V / 230 V koelbox zien te scoren....

en de koelbox heb je inmiddels van junkie :p

wij moesten weer zo nodig een nog grotere , ben benieuwd of ik alles morgen in mijn ovlof kan persen ;)

sorry Sleur ik lees je post nu pas ;)

We maken eer volgend weekend wel een feesttje van....

Vandaag naar de condoleance geweest van mijn tante. Het was erg emotioneel allemaal. Morgen de begrafenis...

mogguh,
net ook de vluchten voor de vakantie geboekt!:D
Naar Rome voor een concert, Hilton in centrum van Rome (moet wel een beetje in stijl natuurlijk):cool:
Daarna door naar Pescara voor een gesprekje met de baas over muntjes (en kan hij meteen een paar nachtjes hotel daar oppikken, ons ben zunig tenslotte........;))
Wel zin in!!!

edit: vluchten met de opgespaarde miles betaald......:D

Vanochtend rondje tandarts gedaan.. Rotte kies laten trekken... !!!!! AU !!!!!

Nu maar verplicht een dagje thuis zitten.. heel vervelend met dit weer :yes:

Zo de verplichtingen vandaag weer gehad om 18.00 ff fladderen :D.
Voor de degene die op vakantie zijn en gaan prettige vakantie.

@oliesjeik, toch wel handig die airmiles :D

Iemand hier handig met het slopen (en weer tot goed resultaat terugbrengen) van een Kipor?

Wil vanavond de stroom aanzetten, dus draai de schakelaar naar ON, heb ik het andere moment ineens de schakelaar in mn handen en stroomt de benzine uit mn aggregaat :(.
Kraantje dicht gedraaid en het 'bloeden' was gestopt.

Thuis gekeken, behuizing moet eraf. De onderste twee schroeven krijg ik met geen mogelijkheid los :(.

Wie o wie kan mij een keertje helpen? De kipor staat nu werkeloos te staan in de schuur met een half volle tank...

Kipor, is weer de oude nou ja, beter dan de oude. Er was geen noodreparatie uitgevoerd gewoon de klinknageltjes uit het Chinese aluminium gebroken vervangen door west-europese boutjes.

maar voor een goede test stel ik wel voor een test periode van 48 maanden door Jerkev.;);)

Kipor, is weer de oude nou ja, beter dan de oude. Er was geen noodreparatie uitgevoerd gewoon de klinknageltjes uit het Chinese aluminium gebroken vervangen door west-europese boutjes.

maar voor een goede test stel ik wel voor een test periode van 48 maanden door Jerkev.;);)

Echt? Nu al gefixuleerd?

Nou die 48 maanden gaan me wat lang duren, maar ja hoor. Test hem gerust :) Het duurt wel weer even denk ik voordat ik die kant op kom ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back