Zoals ik al in een paar threadjes schreef, ben ik bezig een 20 jaar oude Wedico tot leven te roepen. Ik gebruik tot op heden de originele (en dus ook 20 jaar oude) batterij. Deze kan ik nog steeds goed opladen. Nu ben ik benieuwd wat ik normaal voor rijduur mag verwachten? De batterij is nog flink lui en ik kan er misschien een 10 mins mee rijden. Maar wat mag ik van normaal verwachten (zit een enkele motor in)? Of is het een aanrader naar een flinke lipo te gaan kijken? Met rond de 10.000 mah? Ben zelf alleen maar 1/10 rc auto's gewend (on- en offroad), dus heb nog een boel vrachtwagen kennis te vergaren.
Voor degene die de voorgaande draadjes hebben gelezen. Ik heb de originele Robbe Terra-top zender tot leven weten te roepen (nieuwe batterij gescoord), maar de multiswitch reageert nog steeds niet. Ben bang dat die is overleden. Dat is dus het volgende wat ik moet uitzoeken.
Voor degene die de voorgaande draadjes hebben gelezen. Ik heb de originele Robbe Terra-top zender tot leven weten te roepen (nieuwe batterij gescoord), maar de multiswitch reageert nog steeds niet. Ben bang dat die is overleden. Dat is dus het volgende wat ik moet uitzoeken.