ik ga van depron en piepschuim een semi-schaalmodelletje van de p-40 warhawk (p-40E) maken, ik heb Deze blauwdrukken gevonden, die ben ik *nu* printklaar een het maken (alle aantekeningen over andere versiers dr af aan het schrappen en zo knippen en plakken dat het op zo minn mogelijk papier gaat)
zo, we gaan maar snel aan de slag, het *moet* de 23e af zijn (indoormeeting!)
schaal word.. kweenie, dat bereken ik zometeen, iig rond de 60 cm span
[wijziging] zit naar de blauwdrukken te kijken, 60 cm is al redelijk wat, dat is 3 a4tjes naast elkaar.. dan moet ik de tekening zelfs gaan opschalen... het zij zo... (wellicht span 60 cm maken, en de rest van de kist dan in de verhoudign alsof de span 50 cm of minder was, dan heb ik meer vleugeloppervlak dan het origineel (dagdag schaal) maar dan vliegt ie wel langzamer (is beter voor mij
)
zo, we gaan maar snel aan de slag, het *moet* de 23e af zijn (indoormeeting!)
schaal word.. kweenie, dat bereken ik zometeen, iig rond de 60 cm span

[wijziging] zit naar de blauwdrukken te kijken, 60 cm is al redelijk wat, dat is 3 a4tjes naast elkaar.. dan moet ik de tekening zelfs gaan opschalen... het zij zo... (wellicht span 60 cm maken, en de rest van de kist dan in de verhoudign alsof de span 50 cm of minder was, dan heb ik meer vleugeloppervlak dan het origineel (dagdag schaal) maar dan vliegt ie wel langzamer (is beter voor mij