Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn lipo blijkt nog dikker dan de jouwe te zijn... 18 mm! (maar de mijne brandt beter...)Mijnheer Rob zei:Wegsnijden waar jij aangeeft, heeft geen zin, moet dat zoveel wegsnijden voordat ik LiPo aan achterzijde uit het "gat" kan krijgen, dat dat zeker niet de bedoeling kan zijn![]()
bdoets zei:Hoe kom je er nou bij dat die Conrad lipo van 18 mm dik er in zou gaan, als je eigen lipo 16 mm is? Want de dikte is toch de enige kritische maat?
LiPo is dus 25mm dik 8OMijnheer Rob zei:De afmeting van mijn huidige LiPo is 25x35x105mm. Uiteraard zonder kabels enzo...
Mijnheer Rob zei:De ruimte is perfect voor een NiMH pack (celletje of 8 past er probleemloos in, zonder de servostangen te kunnen verstoren.
Jep, hij heeft de neus nog liggen. Maar is er een opening nodig voor koeling en zo ja, hoe groot?bdoets zei:Rob, heb je dat stukje afgesneden neus nog?
Daar zou je zo een ringetje van kunnen snijden dat je er weer bij plakt.
Er zit bij mij ongeveer 1,5 mm tussen spinner en romp... De koeling moet komen via de gaten in de rompneus en verderop, onder de vleugel.Mijnheer Rob zei:Jep, hij heeft de neus nog liggen. Maar is er een opening nodig voor koeling en zo ja, hoe groot?
Niek zei:>Heb jij nog de originele hoogteroer constructie?
Yep? wat is daar verkeerd cq verbeterbaar aan?
Nog niet. Maar als ik het had zou ik er wat dunne CA en activator onder doen...Niek zei:Mn stabilo stickers laten steeds half los; iemand anders ook last van?