Vorige week van Jan Hein (Alkmaar) twee zwevers overgenomen.
het waren alle twee Robbe ARGO's. Omdat 2 dezelfde extra zwevers wat veel van het goede is heb ik de ARGO die vlieg klaar was weggegeven aan mijn vliegmaatje Steven hier in hoeven. Hij was er erg blij mee en ik moest Jan Hein bedanken.
De andere ARGO miste het stabilo en de servo's, ook de cannopy was verdwenen.
Afgelopen week even aan de bouwtafel gezeten en de ARGO vliegklaar gemaakt.
Hieronder het eindresultaat. Hopelijk zet Steven ook foto's van z'n ARGO in dit draadje
Ook Gait(hier op het forum) heeft een ARGO en is misschien ook genegen foto's te plaatsen.
Span = 2.6 meter
gew. = 1820 gram
Romp = kunststof
Besturing = richting + pendel hoogteroer..
Zodra het mooi weer durf te worden ga ik de maiden doen. Uiteraard laat ik het resultaat weten.
het waren alle twee Robbe ARGO's. Omdat 2 dezelfde extra zwevers wat veel van het goede is heb ik de ARGO die vlieg klaar was weggegeven aan mijn vliegmaatje Steven hier in hoeven. Hij was er erg blij mee en ik moest Jan Hein bedanken.
De andere ARGO miste het stabilo en de servo's, ook de cannopy was verdwenen.
Afgelopen week even aan de bouwtafel gezeten en de ARGO vliegklaar gemaakt.
Hieronder het eindresultaat. Hopelijk zet Steven ook foto's van z'n ARGO in dit draadje
Ook Gait(hier op het forum) heeft een ARGO en is misschien ook genegen foto's te plaatsen.
Span = 2.6 meter
gew. = 1820 gram
Romp = kunststof
Besturing = richting + pendel hoogteroer..
Zodra het mooi weer durf te worden ga ik de maiden doen. Uiteraard laat ik het resultaat weten.
Laatst bewerkt door een moderator: