robbe Charter van Jeroen (Biwi) bouwverslag

• Topicstarter Topicstarter Biwi
  • Startdatum Startdatum
Jacko,

ik kan de handleiding wel scannen en mailen als je wil.
Doe maar even een PM met je gegevens. Kan wel een weekje duren.

Zendersets zijn er zeer veel te koop.
Maakt eigenlijk niet gek veel uit, als je de zender maar begrijpt.
Dwz voor iedereen is er eentje te koop naar gelang de wensen van de gebruiker. Ik zelf heb een 6 kanaals zender van Futaba met kristal. Daar zitten 6 progjes op om verschillende vliegtuigen, boten of heli's mee te besturen. Ik ben er erg tevreden over. (eur 139)

Er zijn ook zenders in de handel die werken zonder kristal , maar zoeken zelf vrije frequenties. Dit is nog niet zo oud, lijkt me wel handig. Een beetje duurder dan de kristalzenders, maar in mijn ogen niet nodig om je hobby goed uit te kunnen oefenen.

Belangrijkste is dat je je goed laat informeren door verschillende bronnen. Wordt zéker lid van de vlieg-club in je buurt. De mensen weten vaak veel uit ervaring en helpen je graag op weg.

Gr Jeroen

Hoi Jeroen,

Super, dat je die handleiding wilt scannen! Mail hem maar naar rcvlieger@live.nl (leuk e-mail adres he!)

met een beetje gezond verstand is de charter prima te bouwen, ook voor een beginner.
Ga zeker eens kijken bij een vereniging, het is leuk, leerzaam en makkelijk al je iets te vragen hebt of hulp nodig hebt.
Tevens zul je een ervaren modelvlieger als instructeur nodig hebben om je te leren vliegen, als je het zelf gaat proberen dan heb je waarschijnlijk maar 10 seconden plezier van je eigen gebouwde toestel en dat zou wel heel erg jammer zijn van alle moeite die je er in gestoken hebt.

veel succes en plezier in deze fantastische hobby.

met een beetje gezond verstand is de charter prima te bouwen, ook voor een beginner.
Ga zeker eens kijken bij een vereniging, het is leuk, leerzaam en makkelijk al je iets te vragen hebt of hulp nodig hebt.
Tevens zul je een ervaren modelvlieger als instructeur nodig hebben om je te leren vliegen, als je het zelf gaat proberen dan heb je waarschijnlijk maar 10 seconden plezier van je eigen gebouwde toestel en dat zou wel heel erg jammer zijn van alle moeite die je er in gestoken hebt.

veel succes en plezier in deze fantastische hobby.
Dank je wel! Ik ben zaterdag voor het eerst bij de club geweest en werd erg vriendelijke en enthousiast te woord gestaan. Ik mag vanavond zelfs al eens komen proberen om te vliegen met een "schuler" / "lehrer" set. Dit werd me aangeboden zodat ik daarna ook echt weet of ik het wel leuk vind en er mee verder kan! Super toch!

Back