Pfhieuw! Gelukkig...geen exit voor de BigLift. Hier thuis echter geen ruimte, maar staat op mijn werk gestald, en dat is voor mij 24/7 toegankelijk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pfhieuw! Gelukkig...geen exit voor de BigLift. Hier thuis echter geen ruimte, maar staat op mijn werk gestald, en dat is voor mij 24/7 toegankelijk.![]()
WoW wat een vaart erin Peter, moet hij morgen af?![]()
Hoi Raymon, nee dat lijkt zo!
Het toeval was, dat een collega een aantal weken geleden, met een afgelopen ketting op het werk kwam, en vroeg of ik de ketting van haar fiets er weer om kon leggen.
Dit was zo'n oude fiets waar nog een soort van plastic jasbeschermer opzat, bijeengehouden met een ijzeren draad. Soepel en toch stevig, en bracht mij toen al aan het denken.
Aangezien wij hier in het Haarlemse en in de buurt geen modelbouwzaak meer hebben, ben ik dus wezen kijken en shoppen in een fietsenmaker. En ja, voor een habbekrats wat stevig en toch flexibel draad kunnen scoren!
Jas beschermer draad, of hoe noem je dat?![]()
Of een hengelsportzaak. Voor stalen onderlijnen om zelf te maken. Is dan rvs gevlochten met kunstof Mantel.Volgende keer kun je ook closed loop draad gebruiken voor de aansturing. Veel lichter dan stuurstangen, spelingsvrij en niet duur. Het wordt veelal toegepast in f3a modellen.
Je kunt het o.a. kopen bij Hobby-in.
Grt,
Arnoud.