60 watt is best overkill voor pluggen... ik heb een 30 watt ijzer en dat is helemaal prima zelfs met 8awg draden (en crawlers nemen vaak genoegen met veel minder heb op RCC zelfs mensen xr10s met 20ish gage zien bedraden...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je te vragen of de scheur er expres inzit? Nee, het is gewoon kapot.
1e puntje....
Nou, bij t uitpakken zag ik dat 1 trackrod los zat.
t oogje van de rechtsachter-rod was/is open zodat die niet meer om t pinnetje zat in de skidplate.
Tevens gaat dan de achterste drive shaft uit zn cupadapter, dus ook geen aandrijving meer van achteren
Ik dacht eerst dat t om n beveiliging ging,
Maar ik heb net wat stukjes gekropen en hij gaat er toch wel heel snel uit.
Kan iemand bevestigen dat dit geen beveiliging is en ik dus de verkoper moet contacteren?
Kan die n nieuwe rod opsturen....
2e .
Moet ik om gewoon wat beginnend te kunnen kruipen iets gaan invetten? Staat nix in de handleiding, maar ik had wat gegoogled en las een en ander...
3e.
Ik heb de steering trim helemaal naar rechts moeten draaien en dan staat de wielen net recht; ik ben gewend om dan normaal ergens in t midden te zitten..........???
Ik moet mn enthousiasme nog krijgen, nu heb ik nog zoiets van: wat n kreun/piepbeest en allemaal zo fragiel vergeleken met mn andere auto's....
Komt nog wel neem ik aan,he.....kan nu niet naar buiten met m..;-(
Ah ok, tx jungs,
De servo heb ik inmiddels goed gesteld...simpel idd, maar je moet t net 1 x gedaan hebben...ghh ghh.
Wat betreft de aandrijflijn smeren; dan moet ik m dus echt uit elkaar draaien? Mmh, zal geen probleem zijn, maar alleen om ff te checken...omslachtig..!
Vast gelezen op RCC ?? Die rare amerikanen kunnen eigenlijk niets heel houden en maken alles eerst zo sterk als kan met upgrade parts. En gaan dan kijken of ze het toch niet stuk kunnen krijgen.
Ik zou zeggen korreltje zout bij de verhalen, en pas gaan upgraden als iets kapot gaat.