Rock crawler en scaler topic

mijn axial scaler wordt meer en meer een feit.

Ik heb er nu een hatchback van gemaakt,en morgen komt er een lightbar op het dak en maandag komt er een winch (lier) op.

Als ik ooit het budget vrij heb,dan komt er een cc-01,maar voor nu doe ik het met mijn Wraith hatchback

IMAG0270.jpg

Ik vind ze persooonlijk als hatchback,er mooier uitzien.
Maar waar heb jij dat poppetje vandaan? Duke nukem als ik me niet vergis.

Ik heb nog nooit wat gekocht via ebay,maar als iemand zo'n poppetje te koop heeft staan,dan hoor ik dat graag,liever wel een mannelijk figuur.

Ik heb al van iemand een adresje gekregen waar ze van die worstel figuren hebben.
Nu van de week daar ff heen bellen over hoe lang ze zijn.

Gisteravond heb ik de lightbar er opgezet en aangesloten.
Nu van de week nog ff de lier er op zetten,de bedienings unit zit al in de onvangerbox.

crappy htc avond foto's dus wat wazig/korrelig

IMG-20120910-WA0003.jpg

IMG-20120910-WA0004.jpg

Vraagje.. heeft iemand zijn Wraith al geüpgraded met aluminium knuckles en chubs.. als iemand dan de.kunststof varianten kwijt wil.. ik heb interesse ivm met een ax10 project..

Sorry maar ik hou het kunstof,dat geeft nog wat mee,ik weet niet wat dat alu voor voordelen zou hebben.
Ik ben bang dat ik mijn servo om zeep help,en dat kunstof is echt goed veerkrachtig.

Succes met je project en wel vorderings foto's laten zien he.

Valt wel mee hoor. Vanquish onderdelen zijn super. Gebruik ze op de xr10 ook allemaal..
Beetje goeie servo er op... ;)

zijn er ook van savox of ander merken servo's die waterproof zijn?

Ik heb er nu een van trazzas er op zitten en een xl-5 esc zodat ik er ook lekker door het water mee kan.

plastidip moet goed werken ja..
Ik vind t alleen zonde voor mijn 150euro servo's...
Ik denk dat je voor een wagen, waarmee je regelmatig de modder in wil duiken, het beste gewoon een sterke traxxas servo kan nemen

Plastidic is verwijderbaar. Daarnaast zijn er betere servo's dan die van Traxxas. Maar ieder z'n voorkeur en ervaringen..Of course...

Back